‌بروزرسانی امنیتی گلکسی A32 5G در دسترس قرار گرفت

سامسونگ بروزرسانی جدیدی برای گلکسی A32 5G منتشر کرده است اما متاسفانه همچنان بر پایه اندروید 12 است.

سامسونگ بروزرسانی جدیدی برای گلکسی A32 5G منتشر کرده است اما متاسفانه همچنان بر پایه اندروید 12 است.

به گزارش تکناک، گلکسی A32 5G یکی از گوشی‌های میان رده پایین سامسونگ، برای ‌بروزرسانی اندروید 13 و One UI 5.0 واجد شرایط است، اما به نظر می‌رسد دارندگان این گوشی باید همچنان منتظر بمانند.

برخی دارندگان این دستگاه‌ها در کشورهای اروپایی (ایرلند، اسپانیا و بریتانیا)، با انواع اپراتور می‌توانند به‌روزرسانی گلکسی A32 5G نسخه میان‌افزار A326BXXS4BVK1 با عنوان بسته امنیتی نوامبر 2022را دریافت کنند. شبکه اینترنت گلکسی  A32از نظر سطح امنیتی آن هنوز با نسخه 5G سازگار نشده است، اما امیدواریم این مساله به زودی تغییر کند.

همانطور که قبلاً گفته شد، این به‌روزرسانی جدید، اندروید 13 و One UI 5.0 را به دستگاه نمی‌آورد. در واقع، فاقد هرگونه تغییر یا بهبودی به جز رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی از جمله جلوگیری از استخراج اطلاعات تماس از تلفن یا تبلت گلکسی توسط مهاجمان، بوسیله این بسته امنیتی نوامبر است.

اگر در اپراتور و کشور مناسبی باشید، به‌روزرسانی جدید برای گلکسی  A32 5G دسترس خواهد بود .کافیست در دستگاه به قسمت Settings » Software update بروید و روی Download and install بزنید. از این بایگانی سیستم عامل نیز می‌توان برای دانلود سیستم عامل کامل و نصب آن بر روی دستگاه با استفاده از رایانه شخصی ویندوزی استفاده کرد، اما این روش کمی پیشرفته است و فقط در صورت تجربه قبلی در ارتقاء دستی گوشی هوشمند گلکسی، این فرایند توصیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.