بروزرسانی جدید اسکایپ شامل چه ویژگی هایی می شود؟

اسکایپ اکنون دارای به‌روزرسانی‌های آب و هوایی در زمان واقعی، اولویت بندی مخاطبین اسکایپ و سایر قابلیت‌های جدید است.

به گزارش تکناک، مایکروسافت در چند ماه گذشته مشغول به‌روزرسانی‌های اسکایپ بوده است که منجر به اضافه شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی و بهبود ویژگی‌های ترجمه در این پلتفرم شده است.

در واقع، مایکروسافت یک به‌روزرسانی دیگر را منتشر کرده است، اما این برای کاربران پیش نمایشInsiders است. این به‌روزرسانی باعث ارتقای نسخه اسکایپ به نسخه 8.99.76.102 شده است و شامل چندین ویژگی جدید و همچنین رفع اشکالات رایج است.

ابتدا، شما می‌توانید وضعیت آب و هوا را به صورت لحظه‌ای از نسخه دسکتاپ اسکایپ بررسی کنید. مایکروسافت همچنین اشاره کرده است که کاربران می‌توانند با کلیک بر روی آیکون آب و هوا، یک فهرست از جزئیات را دریافت کنند.

همچنین برای کاربران راحت‌تر شده است که تماس اسکایپ به اسکایپ را از تماس اسکایپ به تلفن متمایز کنند. کاربران همچنین می‌توانند در تب تماس‌ها، به تماس اسکایپ به اسکایپ بپیوندند و لینک‌هایی را ایجاد کنند. حالا، تب تلفن شامل شماره اسکایپ شما، موجودی اعتبار، اشتراکات تماس بین‌المللی قابل ارائه و گزینه‌های شارژ اعتبار اسکایپ برای دسترسی راحت‌تر و نظارت بهتر بر منابع خواهد بود.

مایکروسافت همچنین از طریق قرار دادن جزئیات مخاطبانی که در لیست مخاطبین اسکایپ هستند در بالای صفحه مخاطبین، شناسایی آنها را برای کاربران راحت‌تر کرده است. شرکت همچنین بیان کرده است که این بهبود بر روی تمام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

کاربران اکنون می‌توانند روی هر یک از درخواست‌های بینگ چت در چت Bing 1:1 ضربه بزنند تا وارد یک مکالمه شوند و درخواست مورد نظرشان را انتخاب کنند. مایکروسافت اضافه کرد که دستورات چت بات بلافاصله پس از هر تعامل و پس از راه اندازی مجدد پلتفرم تغییر خواهند کرد.
علاوه بر این، اسکایپ اکنون دارای جعبه ابزار بینگ است که می تواند برای دسته بندی پیام ها و چت های شما در حین استفاده از چت بینگ استفاده شود. این ابزار در گوشه سمت راست بالای چت Bing 1:1 در اسکایپ قرار دارد و با سناریوهای استفاده آموزش، رسانه های اجتماعی، سفر، خلاقیت، سرگرمی، زبان، ورزش، فناوری و موارد دیگر ارسال می شود.

سایر موارد قابل توجه شامل دسترسی فوری به چت بینگ برای کاربران اسکایپ برای اولین بار و پخش خودکار پیام های صوتی ارسالی متوالی برای تجربه شنیداری بهتر است.

این به‌روزرسانی همچنین مشکل « مسدود کردن قابلیت مشاهده نوار جستجوی بالاترین چت در لیست مکالمه در iPad» را برطرف می‌کند. مایکروسافت اعلام کرده است که این ویژگی‌ها به طور پیوسته در طی چند روز آینده به کاربران عرضه خواهند شد، بنابراین احتمالاً نمی توانید فورا به آنها دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.