بروزرسانی جدید زیرسیستم ویندوز در اندروید

 مایکروسافت یک نسخه بروزرسانی جدید زیرسیستم ویندوز در اندروید عرضه کرده که در حال حاضر در اختیار کاربران آزمایشی ویندوز 11 قرار گرفته است.

به گزارش تکناک، کاربران آزمایشی ویندوز می‌توانند به جدیدترین بروزرسانی برای زیرسیستم ویندوز در اندروید(2304.40000.5.0)،  با نام نسخه ۲۳۰۴، دسترسی داشته باشند. این نسخه شامل قابلیت‌هایی مانند تأیید بسته با نرم‌افزار ضد ویروس، بهبود عملکرد با تغییر اختصاص حافظه، پشتیبانی از Android AppLink، هسته لینوکس جدید و موارد دیگر است.

تغیرات در بروزرسانی زیرسیستم ویندوز در اندروید

این بروزرسانی برای همه کاربران آزمایشی با آخرین نسخه‌های زودهنگام ویندوز ۱۱ در دسترس است و تغییرات کامل آن در لیست زیر آمده است:

  • تأیید بسته برای برنامه‌ها در WSA: برنامه‌های اندروید قبل از نصب با استفاده از نرم‌افزار ضد ویروس نصب شده در ویندوز، اسکن می‌شوند.
  • امکان تنظیم حافظه مورد نیاز برای اختصاص دادن به اندروید جهت بهبود عملکرد کاربران
  • اجرای برنامه‌های اندروید، هنگامی انجام می‌شود که کاربر پیوند پشتیبانی شده را از هر برنامه دیگری باز کند (پشتیبانی از Android AppLink).
  • بروزرسانی هسته لینوکس به نسخه ۵.۱۵.۹۴
  • بهبود قابلیت اعتمادپذیری و عملکرد WSA

این بروزرسانی برای همه کانال‌های Windows Insider (Release Preview، Beta، Dev و Canary) در دسترس است. اگر می‌خواهید به تست بروزرسانی‌های WSA قبل از Windows Insiders بپردازید، می‌توانید در مستندات رسمی، به کانال پیش‌نمایش اختصاصی آن مراجعه کنید.

شما می‌توانید با دانلود Windows Subsystem for Android با Amazon App Store از Microsoft Store روی رایانه‌های سازگار با ویندوز ۱۱ نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.