برگزاری رویداد بزرگ playstation Showcase در اواخر سال 2024

رویداد بزرگ پلی استیشن Showcase در اواخر سال 2024 برگزار می شود!

به تازگی تام هندرسون از رسانۀ Insider Gaming گزارش داد که سونی در نظر دارد اواخر سال 2024 رویداد بزرگ پلی استیشن Showcase را برگزار کند.

به گزارش تک‌ناک، در روزهای گذشته بود که شاهد برگزاری رویداد کوچک State of Play سونی پلی استیشن بودیم، اکنون وقت آن است تا با برگزاری رویداد بزرگ‌تر، این برند محصولات بیشتری را به نمایش بگذارد.

هندرسون به دلیل عدم حضور بازی‌های Horizon و LEGO در رویداد State of Play اشاره و بیان کرد: این دو در رویداد Summer Game Fest ماه ژوئن نمایش داده خواهند شد. رویداد مورد اشاره از 7 ژوئن شروع خواهد شد و باید انتظار داشته باشیم که عناوین مختلفی در آن به نمایش دربیاید.

هندرسون اضافه کرد: شاید بازی جدید Horizon را در پلی استیشن Showcase اواخر امسال شاهد باشیم. یکی دیگر از افشاگران صنعت، موسوم به Midori نیز عنوان کرد: در رویداد مورد اشارۀ اواخر سال سونی باید شاهد رونمایی بازی‌های فرست پارتی جدیدی باشیم و به نوعی رویداد هیجان‌انگیزتری خواهد بود. بنابراین رونمایی از یک بازی جدید سری Horizon در رویداد اواخر سال دور از انتظار نیست.

در صورتی که سونی پلی استیشن Showcase را در نوامبر یا دسامبر برگزار کند، به طور قطع بازی‌‌های جدیدی را شاهد هستیم که برای سال 2025 آمادۀ انتشار می‌شوند. از این رو انتظار هیجان بیشتری باید از رویداد بعدی سونی پلی استیشن داشت.

اگرچه در روزهای گذشته یک رویداد State of Play برگزار شد، امّا سونی تصمیم دارد اوایل 2025 نیز یک رویداد State of Play داشته باشد. از آنجایی که این رویداد کوچک است، سونی به دفعات بیشتری در سال آن را برگزار می‌‌کند که برخلاف رویداد بزرگ پلی استیشن Showcase است. این رویداد به دفعات کمتری برگزار می‌شود، چرا که بزرگ‌تر بوده و نیاز به آماده‌سازی بیشتری دارد.

به هر حال باید منتظر تأیید سونی برای برگزاری این رویداد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.