بهبود استفاده از واتساپ در تبلت های اندرویدی

آخرین به‌روزرسانی نسخه بتا واتساپ، پشتیبانی بهتری برای تبلت های اندروید با تقسیم‌بندی رابط کاربری به منظور بهره‌مندی بهتر از ویژگی‌های صفحه نمایش اضافه می‌کند.

به گزارش تکناک، واتساپ همچنان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسانی روی کره زمین است، اما این برنامه‌ها پشتیبانی مناسبی از تبلت‌ها ارائه نمی‌دهد و طی سال‌های گذشته به دلیل محدودیت واتساپ تنها به یک دستگاه در یک زمان این مساله وجود داشته است. اما در سال‌های اخیر با امکان همگام‌سازی دستگاه‌های ثانویه مانند تبلت‌ها با گوشی اصلی، قابلیت‌های خود را بهبود بخشیده است.

اکنون، واتساپ در حال بهبود پشتیبانی از تبلت های اندرویدی است.طبق اشارات WABetaInfo، در آخرین نسخه بتای اندروید واتساپ، پشتیبانی از رابط نمایش تقسیم شده برای تبلت های اندرویدی اضافه شده است. در این رابط، مانند بسیاری از برنامه های دیگر، لیست مکالمات در سمت چپ نمایش داده می‌شود و این مساله به کاربران اجازه جابجایی سریع بین مکالمات را می‌دهد.

این رابط در برنامه های پیام رسانی تبلت ها به‌کار گرفته می‌شود و برای کاربران واتساپ نیز مفید خواهد بود.

در حال حاضر، این تغییر فقط در نسخه واتساپ 2.23.5.9 اعمال شده است همچنین پشتیبانی از گزارش به روزرسانی وضعیت (STATUS) را اضافه می کند و یک گزینه برای بی صدا کردن دائمی اعلان ها نیز در آن اضافه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.