سامسونگ به روزرسانی 3 مدل گوشی گلکسی را منتشر کرد

سامسونگ به روزرسانی 3 مدل گوشی گلکسی را منتشر کرد

 سامسونگ انتشار به روزرسانی امنیتی اندروید را طی ماه جاری برای دستگاه های خود آغاز کرده است.

به گزارش تک ناک، این شرکت با چند روز تاخیر نسبت به ماه های گذشته، اما به شدت شروع به کار کرده است. آخرین به‌ روزرسانی امنیتی سامسونگ در حال حاضر برای تعدادی از تلفن‌های هوشمند گلکسی، یعنی Galaxy S21، Galaxy S21+، Galaxy S21 Ultra، Galaxy S20 FE 5G و Galaxy A52s در دسترس است. به‌روزرسانی‌ها هنوز در سطح جهانی در دسترس نیستند، اما تا عرضه جهانی آن چیزی باقی نمانده است.

در حال حاضر سری گلکسی S21 در حال دریافت SMR سپتامبر (انتشار نگهداری امنیتی) در آلمان است. نسخه سیستم عامل جدید برای گوشی ها G99*BXXS5CVHI است. سامسونگ به غیر از رفع آخرین آسیب‌پذیری‌های امنیتی چیزی در نظر نمی‌گیرد که قابل پیش بینی بود. این شرکت در حال آماده سازی یک به روز رسانی ویژگی بزرگ برای گوشی های خود است وآن رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 است.

گوشی Galaxy S20 FE 5G در ابتدا SMR سپتامبر را در اروپا دریافت می‌کند، اما این به‌روزرسانی به‌طور گسترده در اروپا در دسترس قرار می گیرد.سام موبایل عرضه در اتریش، بلغارستان، منطقه بالتیک، جمهوری چک، فرانسه، یونان، ایتالیا، لوکزامبورگ، کشورهای شمال اروپا، لهستان، اسلواکی، اسلوونی و سوئیس را تایید می کند. یک عرضه جهانی در راه است

digikala

آخرین به روز رسانی برای Galaxy S20 FE با نسخه سیستم عامل G781BXXU4FVI1 ارائه می شود. این گوشی به نظر می رسد که همراه با رفع آسیب پذیری های این ماه چیز بیشتری دریافت می کند. اما به هیچ ویژگی جدید مهمی امیدوار نباشید. ممکن است سامسونگ فقط در حال بررسی برخی از اشکالات و بهینه سازی سیستم باشد.
در همین حال،ارسال SMR سپتامبر برای Galaxy A52s در تایوان آغاز شده است. این میان‌رده که با نسخه سیستم‌افزار A528BZTU1CVH6 عرضه می‌شود، ممکن است برخی بهینه‌سازی‌های سیستم را نیز با آخرین نسخه دریافت کند. کاربران سایر کشورها باید به روز رسانی امنیتی جدید را در روزهای آینده دریافت کنند.

به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر بیش از 50 آسیب‌پذیری را در دستگاه‌های گلکسی اصلاح می‌کند
سامسونگ امروز همچنین بولتن امنیتی ماهانه خود را با محتوای SMR سپتامبر به روز کرد. در این بروز رسانی امنیتی حدود 30 مشکل سیستم عامل اندروید ذکر شده است. در حالی که هیچ یک از آن ها مسائل مهمی نبودند، اما تقریباً همه آنها توسط گوگل به نقص های با شدت بالا برچسب زده شده اند.
علاوه بر این، سامسونگ 29 مورد آسیب‌پذیری مربوط به پوسته سیستم عامل سامسونگ (SVE) را در این ماه اصلاح کرد. این نقایص مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیتی خاص دستگاه های اندرویدی آن است. آنها بر محصولات اندرویدی سایر مارک ها تأثیر نمی گذارند. این شرکت به نقص هایی مانند آسیب پذیری مجوز نامناسب در ویرایشگر عکس و ویرایشگر ویدیو، تغییر مسیر در ویرایشگر عکس، آسیب پذیری کنترل دسترسی نامناسب در برنامه تلکام و موارد دیگر اشاره می کند.
همه این اصلاحات اکنون برای سری گلکسی اس 21، گلکسی اس 20 FE 5G و گلکسی A52s در حال ارائه هستند. سامسونگ به زودی دستگاه های گلکسی واجد شرایط بیشتری را با SMR سپتامبر پوشش می دهد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.