فیس بوک دیدن محتواها برای کاربرانش را آسان‌تر می کند

فیس بوک با یک به روز رسانی جدید که روز چهارشنبه ارائه شد ، تصمیم گیری برای کاربران را برای دیدن چه نوع محتوایی در فید خود آسان تر می کند.

فیس بوک روز چهارشنبه یک به روز رسانی برای پلتفرم خود اعلام کرد که تصمیم گیری برای کاربران را برای دیدن چه نوع محتوایی در فید خود آسان تر می کند.

به گزارش تک ناک، با تغییرات امروزی، شبکه اجتماعی راه‌های جدیدی را برای کمک به کاربران برای جستجوی پست‌هایی که با علایق آنها مرتبط است، ارائه می‌کند.
همانطور که در یک پست وبلاگ توسط متا اعلام شد، به روز رسانی جدید فیس بوک با هدف مرتبط تر کردن فید آن برای کاربران انجام شده است. از امروز، مردم گزینه‌های «نمایش بیشتر» و «نمایش کمتر» را برای هر پست در شبکه اجتماعی خواهند دید.
الگوریتم های فیس بوک از این بازخوردها برای تغییر آنچه در فید برای هر کاربر نشان داده می شود استفاده می‌کنند.
به طور خاص، فیس بوک برای هر پست در شبکه اجتماعی یک امتیاز رتبه بندی دارد. هنگامی که گزینه “نمایش بیشتر” را انتخاب می کنید، فیس بوک امتیاز آن پست و محتوای مرتبط را به طور موقت افزایش می دهد. وقتی «نمایش کمتر» را انتخاب می‌کنید، پلتفرم امتیاز آن محتوا را به‌طور موقت کاهش می‌دهد. امتیاز برای تعیین آنچه در فید می بینید استفاده می شود.
این شرکت می‌گوید: با ارائه راه‌های بیشتر برای گنجاندن بازخورد مستقیم در رتبه‌بندی فید، سیستم‌های هوش مصنوعی خود را هوشمندتر و پاسخگوتر می‌کنیم.
در ابتدا، کاربران به طور مقطعی گزینه های جدید را مستقیماً در فید خود مشاهده می کنند. به این ترتیب، فیسبوک انتظار دارد به کاربران کمک کند تا با ویژگی جدید بیشتر آشنا شوند. با این حال، می‌توانید گزینه‌های «نمایش بیشتر» و «نمایش کمتر» را در هر زمان با ضربه زدن روی منوی سه نقطه در هر پست پیدا کنید.


این شرکت همچنین گزینه‌های جدیدی را معرفی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد منابع پست‌هایی را که می‌خواهند بیشتر یا کمتر در فید ببینند، کنترل کنند. به عنوان مثال، اکنون می توانید انتخاب کنید که پست های بیشتری از دوستان و خانواده و پست های کمتری از گروه ها و صفحات مشاهده کنید.
این تغییرات در فیسبوک در زمانی انجام می شود که اینستاگرام به دلیل فشار آوردن به کاربران برای دیدن محتوای پیشنهادی بیش از حد در فید خود مورد انتقاد قرار گرفته است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اخیراً گفته است که اینستاگرام می‌خواهد محتوای پیشنهادی بیشتری را نشان دهد. با این حال، این تغییرات پس از شکایت حتی افراد مشهور از آن برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.