سامسونگ به‌روز رسانی جدیدی برای Camera Assistant  عرضه کرد

سامسونگ Camera Assistant

برنامه Camera Assistant از مجموعه برنامه های Good Lock سامسونگ به روز رسانی جدیدی دریافت کرده است.

به گزارش تک ناک، این برنامه به روز شده یک آیکون برنامه پویا سازگار با Material You را به ارمغان آورده‌است، به این معنی که رنگ اصلی نماد برنامه با تصویر انتخابی پس‌زمینه کاربر در تلفن هوشمند گلکسی تطبیق می یابد.

نسخه به روز شده برنامه (نسخه 1.0.00.5) اکنون از طریق Galaxy Store در دسترس است. می توانید در Galaxy Store برنامه را جستجو و یا Good Lock را باز، روی دکمه سه نقطه کنار برنامه Camera Assistant کلیک و سپس روی Go To Store بزنید. در اینجا می توانید برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید.

با این حال، برنامه Good Lock در همه کشورهای جهان در دسترس نیست و سامسونگ باید موضع خود را در مورد دسترسی به چنین برنامه مفیدی تغییر دهد. اگر در منطقه ای هستید که به Good Lock دسترسی ندارید، نمی توانید اپلیکیشن Camera Assistant  را روی گوشی هوشمند Galaxy خود نصب کنید. از طرف دیگر، در صورت دانلود فایل APK برنامه از یک منبع امن ، می توانید مستقیماً آن را نصب کنید.

برنامه سامسونگ Camera Assistant تنظیمات پیشرفته مختلفی را برای برنامه دوربین موجود ارائه می دهد. این برنامه تنظیم افزایش سرعت شاتر، فعال/غیرفعال کردن خودکار HDR، تنظیم دوربین در استفاده از یک لنز خاص، شروع ضبط ویدیو در حالت عکس، سفارشی کردن تعداد عکس‌های گرفته شده در حالت تایمر و نمای منظره یاب تمیزی روی یک صفحه نمایش متصل به HDMI ارائه می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.