تأخیر در عرضه آیفون 15 به دلیل کمبود قطعه

دوربین اصلی آیفون 14 پرو و پرو مکس به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی تجهیز شد و اوایل امسال، جف پو تحلیلگر گفت انتظار دارد این دوربین در آیفون 15 و 15 پلاس نیز تعبیه شود.

به گزارش تکناک، با توجه به احتمال آمادگی اپل برای این ارتقاء، این احتمال نیز وجود دارد که کمبود قطعه دوربین باعث تاخیر در عرضه مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر آیفون 15 شود.

جف پو در گزارش تحلیلی ماه می خود برای Haitong International Securities، آخرین انتظارات از خط تولید آیفون 15 را ذکر کرده است.

در این گزارش پو، برخی از پیش‌بینی‌هایی خود و دیگران، از جمله قاب تیتانیومی برای مدل‌های 15 پرو، لنز تله‌فوتو پریسکوپ در 15 پرومکس، عدم ارائه دکمه‌های ثابت، و دوربین 48 مگاپیکسلی در دستگاه‌های مقرون به صرفه تر آیفون ۱۵ مجددا اشاره کرده است.

تاخیر در عرضه آیفون 15 و 15 پلاس

پو در مورد آیفون15 و 15 پلاس، می‌گوید: طبق اطلاعات اخیر او، اپل ممکن است در دریافت اجزای دوربین مورد نیاز برای تحویل به موقع این گوشی‌های هوشمند با برخی چالش‌ها مواجه شود.

وی به طور خاص، در مورد CIS (سنسور تصویر CMOS) موجود برای دوربین 48 مگاپیکسلی در 15 و 15 پلاس می‌گوید “به نظارت بر مشکلات برنامه تولید آن ادامه خواهد داد.”

تا زمانی که اطلاعات قطعی بیشتری به دست نیاید، همچنان انتظار می‌رود آیفون 15 و 15 پلاس در ماه سپتامبر امسال در کنار 15 پرو و پرو مکس عرضه شوند.

در این گزارش همچنین بار دیگر به وجود USB-C در کل سری آیفون 15 به همراه تراشه A17 برای مدل‌های پرو و تراشه A16 موجود در آیفون 14 پرو و پرو مکس برای مدل‌های 15 و 15 پلاس اشاره شده است.

در نهایت، پو انتظار دارد گوشی‌های هوشمند آیفون 15 با ظرفیت‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی و فقط مدل‌های پرو با گزینه 1 ترابایتی عرضه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.