تاریخ انتشار و جزییات کامل بازی 8 NBA 2K24 اعلام شد!

جوایز فصل 8 NBA 2K24 MyCareer

برای یک رقابت جذاب در بسکتبال آماده شوید چرا که تاریخ انتشار 8 NBA 2K24 ، جزئیات جوایز و ویژگی های جدید مشخص شد!

به گزارش تکناک، فصل نهایی NBA 2K24 با گرافیک و گیم پلی بهبود یافته، بازیکنان و تیم های جدید، حالت های بازی جدید و جوایز هیجان انگیز از جمله کارت های بازیکن با امتیاز بالا، لباس های خاص برای هر فرد در راه است!

فصل 8 NBA 2K24، که احتمالاً آخرین فصل جدید برای حالت‌های MyTeam و MyCareer باشد، تاریخ انتشار خود را به همراه جزئیات مربوط به جوایز کلیدی برای هفته‌های آینده اعلام کرد.

NBA 2K بار دیگر با Season 8 Pass سخاوتمندانه عمل می کند!

فصل 8 NBA 2K با انبوهی از جوایز رایگان و جدید برای همه بازیکنان از راه رسیده است. این فصل شامل موارد زیر می شود:

NBA 2K بار دیگر با Season 8 Pass سخاوتمندانه عمل می‌کند و چیزهای زیادی برای دست آوردن وجود دارد، از جمله کارت‌های بازیکن با امتیاز بالا، لباس‌های منحصربه فرد و بسته‌های سکه. تاریخ انتشار فصل جدید نیز مشخص شده است تا بازیکنان برای بازی آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

تاریخ انتشار فصل هشتم NBA 2K24

فصل 8 NBA 2K24 در 28 ژوئن برای همه پلتفرم از جمله رایانه شخصی و کنسول ها منتشر می شود! مطالب جدید از ساعت 8 صبح به وقت محلی اقیانوس آرام (PT) و 11 صبح به وقت شرقی (ET) در دسترس خواهد بود.

نکته مهم: این زمان انتشار برای مجوزهای رایگان و پرمیوم یکسان است.

جوایز فصل 8 NBA 2K24 MyCareer

جوایز فصل 8 NBA 2K24 MyCareer

فصل جدید NBA 2K24 اینجا است و جوایز هیجان انگیزی را در حالت MyCareer با تیم های ملی بسکتبال مردان و زنان ایالات متحده که به دنبال کسب طلا در المپیک هستند، ارائه می دهند!

برای کسانی که Season Pass را خریداری می‌کنند، جوایز برجسته‌ای منتظر شماست:

سطح پایین (Level 15): با رسیدن به سطح 15، یک ست لباس رسمی تیم ملی بسکتبال آمریکا را دریافت کنید و از تیم ملی حمایت خود را نشان دهید. (لباس تیم سطح 15 ایالات متحده آمریکا)
سطح میانی (Level 20): سطح 20 شما را صاحب یک حیوان خانگی بامزه با طرح تیم ملی آمریکا می کند تا استایل خود را در بسکتبال تکمیل کنید. (طلسم سطح 20 NBA)
سطح بالاتر (Level 25): در سطح 25، یک مدل موی انیمه ای خاص (احتمالا با الهام از انیمه های ورزشی) برای شخصیت های خود به دست آورید. (مدل موی انیمه سطح 25)
سطح بالاتر (نسخه فعلی) – (Level 29): در نسخه کنسول های نسل فعلی، با رسیدن به سطح 29، یک حیوان خانگی ویژه با تم GOAT (مخفف Greatest Of All Time – بهترین بازیکن تاریخ) دریافت کنید و روی زمین بدرخشید. (طلسم GOAT سطح 29 (نسل فعلی))
سطح میانی (سطح 30): سطح 30 یک مینی 4 چرخ گلف 4 نفره را برای حمل و نقل باحال در محله به شما هدیه می دهد. (سطح 30 خودرو گلف 4 نفره)
سطح بالاتر (Level 36): با رسیدن به سطح 36، یک مسابقه مسابقه جذاب با طرح تیم ملی آمریکا را برای نمایش گذاشتن غرور ملی خود دریافت کنید. (لباس مسابقه سطح 36 فصل 8)
سطح بالاتر (سطح 39): سطح 39 یک ست لباس نارنجی به ارمغان می آورد تا خود را از تیم ملی آمریکا نشان دهد. (لباس مردانه نارنجی سطح 39)
سطح نهایی (سطح 40): در سطح نهایی (40)، یک “نصب کننده کف طلا” برای زمین بسکتبال خود را دریافت کنید و به آن ظاهری لوکس و باشکوه ببخشید. (سطح 40 کفپوش طلایی)
این فقط بخشی از جوایز هیجان انگیز فصل جدید NBA 2K24 است! Season Pass را تهیه کنید و برای کسب جوایز و حمایت از تیم های ملی بسکتبال مردان و زنان آمریکا در راه المپیک تلاش کنید.

NBA 2K24 فصل 8 حالت MyTeam

در حالت MyTEAM فصل 8 NBA 2K24، با کارت‌های بازیکن باورنکردنی از اسطوره‌های بسکتبال و ستاره‌های NBA فعلی، تیم رویایی خود را بسازید! با پیشرفت در سطح Season Pass، به این جوایز هیجان انگیز دست پیدا می کند:

سطح پایین (سطح 1): با یک افسانه شروع کنید! در سطح 1، یک کارت 100 OVR از دنیس رادمن، بازیکن افسانه‌های NBA را دریافت کنید و قدرت و مهارت او را به تیم خود اضافه کنید. (Level 1 100 OVR Denis Rodman)
سطح میانی (سطح 10): مارکوس اسمارت، ستاره NBA را در سطح 10 با یک کارت Dark Matter فوق‌العاده قدرتمند به تیم خود اضافه کنید. (سطح 10 ماده تاریک مارکوس اسمارت)

سطح میانی (Level 20): در سطح 20، رشاد لوئیس، بازیکن مشهور NBA را با یک کارت Dark Matter با شوت‌های 3 امتیازی مرگبار را با خود اضافه کنید. (سطح 20 ماده تاریک راشارد لوئیس)
سطح بالاتر (Level 25): جارن جکسون جونیور، ستاره جوان NBA را در سطح 25 با یک کارت Dark Matter با حرکات و ریباندهای فوق العاده به تیم خود بیاورید. (سطح 25 ماده تاریک جارن جکسون جونیور )

سطح بالاتر (سطح 35): در سطح 35، جری استک‌هاوس، اسطوره NBA را با یک کارت 100 OVR به تیم خود اضافه کنید و از مهارت‌های همه جانبه او لذت ببرید. (سطح 35 100 OVR Jerry Stackhouse)

سطح نهایی (Level 40): جایزه نهایی فصل 8، کریم عبدالجبار، اسطوره بسکتبال و GOAT (بهترین بازیکن تاریخ) است! با رسیدن به سطح 40، یک کارت G. O. A. T. از دریافت کنید و او را به رهبر تیم خود تبدیل کنید. (سطح 40 G. O. A. T کریم عبدالجبار)
این تنها نمونه از کارت‌های بازیکن باورنکردنی موجود در فصل 8 NBA 2K24 MyTEAM است. Season Pass را تهیه کنید و برای جمع آوری بهترین بازیکنان NBA و تسلط بر رقبا تلاش کنید!

خریداران Pro Pass همچنین یک GOAT Derrick Rose و یک Amethyst Derrick Rose با امتیاز 90 در NBA 2K25 زمانی که بازی اواخر امسال منتشر شود، دریافت خواهند کرد. Pro Pass دارای چهل سطح اضافی از جوایز است که برای کسانی که تصمیم به ارتقا دارند باز می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.