تاریخ برگزاری رویداد بعدی کپکام مشخص شد

رویداد بعدی کپکام در اول جولای برگزار می شود

کپکام به تازگی اعلام کرد که رویداد بعدی خود را در روز اول جولای یعنی دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. رویدادی که در آن باید شاهد نمایش عناوین آینده و جدید باشیم.

به گزارش تکناک، این شرکت از قبل چند چیز را روشن کرده است: اول اینکه این رویداد حدود 25 دقیقه طول می کشد و خبری از اطلاعات بازی Monster Hunter Wilds در آن نخواهد بود.

در مقابل روی سه بازی خاص Dead Rising Deluxe Remaster تازه رونمایی شده، Kunitsu-Gami: Path of the Goddess و Resident Evil 7: Biohazard برای iPhone/iPad/Mac تمرکز خواهد کرد.

رویداد بعدی کپکام

اولین بازی روز گذشته با یک تیزر غافلگیرکننده فاش شد. همانطور که در تصاویر نشان داده شده، بازی کیفیت بصری قابل توجهی دارد. به غیر از آن، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریمستر باید منتظر پخش باشیم.

در سوی دیگر Kunitsu-Gami: Path of the Goddess آی پی جدید شرکت کپکام است. این یک بازی استراتژیک اکشن ترکیبی بوده که در کوه کافوکو، سرزمینی با الهام از ژاپن اتفاق می‌افتد.

همانطور که شخصیت اصلی Soh نام دارد، بازیکنان وظیفه خواهند داشت تا روستاها را در طول روز پاکسازی کنند و از دوشیزه کوه، یوشیرو، در برابر انبوهی از Seethe که هنگام غروب خورشید از دروازه های توری بیرون می آیند، محافظت کنند.

با توجه به اینکه در 19 جولای برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری S|X عرضه می شود، در روز اول برای مشترکین Game Pass در دسترس خواهد بود.

CAPCOM Resident Evil 7 Biohazard

آخرین بازی نمایش داده شده در پخش بعدی CAPCOM Resident Evil 7 Biohazard است. بازی مورد اشاره قرار است روز بعد از رویداد کپکام در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.