تاریخ رونمایی از گلکسی واچ 7 مشخص شد

بر‌اساس گزارش‌ها، سامسونگ قرار است دومین مراسم Galaxy Unpacked خود در سال جاری را در ماه جولای (تیرماه) برگزار کند. در این رویداد، احتمالاً گلکسی واچ 7 رونمایی می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، شایعات حاکی از رونمایی گوشی‌های تاشو مانند گلکسی Z Flip 6 و Z Fold 6 درکنار محصولی مرموز به نام گلکسی رینگ در مراسم Galaxy Unpacked ماه جولای است. همچنین، ممکن است در این رویداد شاهد معرفی سری گلکسی واچ 7 باشیم. پیش از این شایعه، ساعت هوشمند آینده سامسونگ با شماره‌مدل SM-L305U در وب‌سایت صدور گواهینامه Bluetooth SIG ظاهر شده است.

درحالی‌که این فهرست نام رسمی ساعت هوشمند را تأیید نمی‌کند، اعتقاد بر این است که این گجت گلکسی واچ 7 خواهد بود. فهرست مذکور تأیید می‌کند که این گجت پوشیدنی از اتصال بلوتوث ۵/۳ پشتیبانی می‌کند.

متأسفانه گواهینامه Bluetooth SIG جزئیات زیادی فراتر از مشخصات اتصالات را نشان نمی‌دهد. بااین‌حال، گزارش‌های سم موبایل حاکی از آن است که مدل SM-L305U با نسخه ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۷ با قابلیت اتصال LTE برای بازار ایالات متحده مطابقت دارد.

نکته مهم دیگر این است که گزارش مذکور ادعا می‌کند گلکسی واچ 7 ممکن است شاهد افزایش فضای ذخیره‌سازی به ۳۲ گیگابایت باشد که دو برابر ظرفیت ارائه‌شده در نسل قبلی خود است.

علاوه‌براین، ماه گذشته شایعه‌ای منتشر شد که سری گلکسی واچ 7 در سه مدل عرضه خواهد شد. این شرکت هم‌اکنون تنها دو مدل را در خط‌تولید گلکسی واچ دارد؛ بنابراین، این تغییر جالبی در استراتژی خواهد بود.

با‌توجه‌به اینکه تا زمان عرضه سری گلکسی واچ 7 چند ماه باقی مانده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اطلاعات و افشاگری‌های بیشتری درباره آن منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.