تاریخ عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا مشخص شد

گوشی های سری Mate X3 و P60 هواوی به عنوان پرچمداران امسال این برند چینی تا چند روز دیگر عرضه خواهند شد با این وجود، اخیرا هیچ اطلاعاتی از گوشی ادعایی شیائومی 13 اولترا منتشر نشده است.

به گزارش تکناک، آخرین گزارش ها حاکی از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی آن در اوایل یا اواسط آوریل به جای مارس است. جشنواره سالانه شیائومی در 6 آوریل برگزار خواهد شد و شیائومی تعدادی از دستگاه‌های رده‌پایین خود را در این رویداد معرفی خواهد کرد. اکنون گزارش هایی مبنی بر معرفی نسخه چینی شیائومی 13 اولترا در این رویداد وجود دارد. با این حال، این دستگاه با قیمت پایین عرضه نخواهد شد.+

ارتقا دوربین در شیائومی ۱۳ اولترا

دوربین شیائومی ۱۳ اولترا همچنان ارتقاء اصلی آن خواهد بود. بر اساس نسل قبلی، این بار با یک گام فراتر، از تنظیمات دوربین چهارگانه استفاده می کند. شامل سه لنز IMX858، تله‌فوتوی فوق‌واید، پرتره 3 برابری، و لنز تله‌فوتوی پریسکوپ، علاوه بر دوربین اصلی یک اینچی IMX989 خواهد شد. با چنین مشخصاتی، دستگاه فاصله کانونی کاملی را پوشش می‌دهد و استانداردهای دوربین اصلی را برآورده می کند.

digikala

همچنین ظاهرا شیائومی قصد افزودن یک دیافراگم متغیر به دوربین اصلی IMX989 را دارد. تاثیر این دیافراگم به دلیل بهره مندی از زیره فوق العاده یک اینچی، به عنوان یک گسترش فیزیکی ، به مراتب بهتر از Mate50 است.

تصویر لایکا همچنان وجود خواهد داشت و الگوریتم های جدیدی برای بهبود عملکرد تصویربرداری نهایی ایجاد شده است. نسل دوم اسنپدراگون 8 همچنان پردازنده شیائومی ۱۳ اولترا خواهد بود. و سطح عملکرد بالایی ارائه خواهد داد. طبق پیش بینی‌ها شارژ سریع استاندارد 67 واتی با نسخه 90 واتی جایگزین خواهد شد. علاوه بر این به‌روزرسانی‌های معمول، شامل یک اصلاح اضافی و شگفت‌انگیزتر نیز خواهند بود.

در این دستگاه دیگر از رابط USB 2.0 استفاده نخواهد شد و با رابط انتقال با استاندارد بالاتر و ضروری برای یک محصول پرچمدار برای عکاسان حرفه ای جایگزین خواهد شد. همچنین بر اساس گزارش ها، شیائومی اشتباه خود در نسل‌های قبلی را ادامه نخواهد داد و آن را در ماه می به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. بنابراین، کاربران غیر چینی امکان خرید این دستگاه را خواهند داشت.

شارژر سریع ۹۰ واتی شیائومی ۱۳ اولترا

سری شیائومی ۱۳ شامل شیائومی ۱۳ و شیايومی ۱۳ پرو ، در دسامبر سال گذشته توسط شیائومی معرفی شد. اطلاعات بیشتر در مورد نسخه اولترا هنگام عرضه رسمی آن منتشر خواهد شد. چند هفته پیش، اطلاعات جدیدی در مورد شارژر این دستگاه عمومی شد. و شارژر 90 واتی شیائومی روی پلتفرم Xianyu عرضه شد.

این شارژر می تواند حداکثر خروجی 20 ولت 4.5 آمپر را پشتیبانی کند و مطابق با مشخصات قبلاً تأیید شده است. عرضه این شارژر از عرضه قریب الوقوع شیائومی 13 اولترا خبر می‌دهد.

نسخه ۱۳ اولترا با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی از شیائومی12S  اولترا با قابلیت شارژ سریع 67 واتی پیشی خواهد گرفت. این قابلیت شارژ سریع می تواند تجربه شارژ این پرچمدار فوق العاده را ارتقا دهد.

سایر مشخصات  شیائومی ۱۳ اولترا

طبق شایعات، ظاهراً شیائومی 13 اولترا دارای صفحه نمایش خمیده 2K E6 سامسونگ خواهد بود. از یک چیپ برتر (SD8 Gen2) و حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در این دستگاه استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است این تنها دستگاه سری 13 شیائومی با 16 گیگابایت رم خواهد بود. ماژول دوربین بزرگ 1 اینچی آن مانند شیائومی  12S اولترا، در طراحی کلی زیبایی‌شناختی ماژول دوربین پشتی ادغام خواهد شد.

دوربین آن دارای سنسور 50 مگاپیکسلی کاملاً به روز شده خواهد بود. علاوه بر این، از یک لنز تله فوتو پریسکوپ 120x (تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال OIS داخلی) در آن استفاده خواهد شد. این مشخصات باعث می شود عملکرد دوربین مطلوب باشد. این دستگاه همچنین دارای یک طرح رنگی جدید از جنس چرمی ساده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.