تاریخ عرضه رسمی OnePlus 11 اعلام شد

تاریخ عرضه رسمی OnePlus 11 اعلام شد

با پایان یافتن سال جاری، فصل عرضه گوشی های هوشمند سال 2023 آغاز می گردد و یکی از اولین گوشی های در انتظار عرضه در سال جدید میلادی OnePlus 11 خواهد بود.
به گزارش تکناک، در ابتدا انتظار می رفت این دستگاه OnePlus 11 PRO نامیده شود، اما در نهایت نام “پرو” حذف شد و اکنون تاریخ عرضه آن مشخص شده است.

شرکت OnePlus اعلام کرده است دستگاه پرچمدار بعدی آن در تاریخ 7 فوریه 2023 به صورت جهانی عرضه می‌شود. در گذشته، ترجیح وان‌پلاس بر عرضه این سری بین ژانویه و آپریل بود، بنابراین 7 فوریه دقیقا مطابق با انتظارات تعیین شده است.

این رویداد “OnePlus Cloud 11 Launch Event” نام دارد و در دهلی نو هند برگزار می شود. نام عجیب رویداد براساس ادعای وان‌پلاس برای به تصویر کشیدن فناوری ارتقا یافته و عملکرد جدیدترین محصولاتش و همچنین به معنای نشان دادن تجربه کاربری بالاتر از Cloud 9 و ارتقاء به Cloud 11 است.

با وجود تمرکز رویداد بر OnePlus 11، این دستگاه تنها دستگاه مورد توجه نخواهد بود. همراه با این گوشی، این شرکت قصد معرفی و عرضه دستگاه‌های مختلف دیگری از جمله OnePlus Buds Pro 2 را دارد.

متأسفانه، این شرکت از ذکر جزئیات مهم دیگر مانند قیمت یا زمان دسترسی  به آن خودداری کرده‌است. با این حال، این سازنده لوازم الکترونیکی اعلام کرد اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی در هفته های آینده ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.