تاریخ عرضه سری شیائومی 14 اعلام شد

چند روز پیش شیائومی تایید کرد که سری شیائومی 14 اواخر این ماه عرضه خواهد شد. اما اطلاعیه قبلی در مورد این موضوع تاریخ دقیقی را عنوان نکرد.

به گزارش تکناک، حال شیائومی اطلاعیه دیگری داده و این بار تاریخ واقعی عرضه را فاش کرده است.

شیائومی اعلام کرده است که سری شیائومی 14 در تاریخ 26 اکتبر(4 آبان) در چین در ساعت 19:00 (به وقت محلی) عرضه می شود. در این رویداد، شیائومی خط تولید جدید HyperOS جدید خود و ساعت هوشمند شیائومی S3 را معرفی خواهد کرد.

از رویداد رونمایی سری شیائومی 14 چه انتظاری باید داشت؟

شیائومی در این رویداد بر راه اندازی به عنوان یک پیشرفت قابل توجه برای این برند تأکید می کند. سری جدید شیائومی 14 یک پیشرفت جهشی رو به جلو و بزرگ خواهد بود. علاوه بر این، شیائومی در همین رویداد HyperOS را معرفی می کند. بنابراین می توان با اطمینان گفت که دستگاه های جدید روی آن اجرا خواهند شد.

برای کسانی که نمی دانند، HyperOS شیائومی یک پلتفرم سیستم عامل خود توسعه یافته است. هدف آن ارائه اتصال بی‌وقفه بین خانه، اتومبیل‌ و افراد در اکوسیستم خودش است.

از تصاویر تبلیغاتی، کاملاً مشهود است که سری 14 شیائومی از طراحی قاب میانی با زاویه راست برخوردار است. این طراحی پس از معرفی Xiaomi (Chinese electronics company) با شیائومی Mi 13 به محبوبیت زیادی دست یافت و ظاهری قوی و شیک به آن می بخشد. دوربین پشتی دستگاه ها همچنان دارای طراحی مستطیلی است.

در رویداد معرفی آتی، سری شیائومی 14 یعنی شیائومی 14 و 14 پرو را معرفی خواهد کرد. 14 اولترا در سه ماهه اول سال آینده رونمایی خواهد شد.

در اعلامیه رسمی این برند برای ساعت شیائومی S3 به صفحه گرد اشاره شده است و در بندهای مختلف خواهد داشت که شامل سبز، زرد، قهوه ای و آبی می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.