تاریخ عرضه گوشی تاشو وان پلاس مشخص شد

طبق گزارش برخی منابع خبری قابل اعتماد، تاریخ انتشار گوشی تاشو OnePlus Open چند هفته پس از معرفی تلفن‌های جدید پیکسل توسط گوگل خواهد بود.

به گزارش تکناک؛ در یک رویداد مطبوعاتی در اوایل امروز، OnePlus اعلام کرد که اولین گوشی تاشوی خود را “به زودی” روانه بازار خواهد کرد، اما زمان مشخصی برای آن معلوم نشد.

Max Jambor، یک فاش‌کننده بسیار قابل اعتماد، به خصوص در زمینه یکپارچه سازی OnePlus، اعلام می‌کند که می‌توانیم تاریخ 19 اکتبر را برای عرضه OnePlus Open انتظار داشته باشیم. این تاریخ به خوبی بعد از تاریخ انتظار قبلی عرضه دستگاه در ماه آگوست است، اما با تأخیر زیادی همراه نیست.  Jambor اضافه می‌کند که 19 اکتبر به عنوان تاریخ اعلان و معرفی گوشی در نظر گرفته شده است و فروش رسمی “به زودی پس از آن” آغاز خواهد شد.

گوشی OnePlus Open در چندین موقعیت توسط این برند معرفی شده است و به طور کلی انتظار می‌رود یک گوشی تاشوی امیدوار کننده باشد. مشخصات فاش‌شده شامل Snapdragon 8 Gen 2، دوربین‌های عالی و یک فرم فاکتور مشابه Oppo Find N2، اما بزرگتر است. با توجه به اینکه انتظار می رود این به روز رسانی در تاریخ 25 سپتامبر برای گوشی های وان پلاس عرضه شود، حتی می تواند اندروید 14 را بدون نسخه اجرا کند.
انتظار می رود این دستگاه در ایالات متحده فروخته شود و آن را به سومین گزینه در کشور برای یک کتاب تاشو تبدیل کند. این در برابر گوگل پیکسل فولد و سامسونگ گلکسی زد فولد 5 قرار می گیرد که هر دو قیمت 1799 دلاری دارند. قیمت‌گذاری بر روی OnePlus Open هنوز مشخص نیست، اما بدون شک این یک دستگاه است که ما بسیار مشتاقانه منتظر دست‌یابی به آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.