تایید عرضه REDMI 12 5G در آینده نزدیک

ردمی یکی از برندهای فرعی شیائومی است و بر روی عرضه تلفن های همراه مقرون به صرفه تمرکز دارد. این برند طی ماه گذشته، نسخه 4G ردمی 12 را ارائه کرد.

به گزارش تکناک، این دستگاه با تراشه هلیو G88 مدیاتک عرضه شد و طبق گفته شرکت، فروش آن بسیار مناسب بوده است. پس از عرضه این دستگاه، گزارش هایی مبنی بر عرضه مدل 5G آن منتشر شد.

اکنون به نظر می رسد این گزارش ها صحت داشته باشد. البته شیائومی هنوز به طور رسمی اطلاعاتی درباره Redmi 12 5G فاش نکرده است، اما این دستگاه در GeekBench ظاهر شده است. طبق لیست GeekBench، این دستگاه در حال توسعه است و به زودی معرفی خواهد شد.

Redmi 12 5G، گوشی هوشمند آینده شیائومی، اخیراً در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است و در میان علاقه مندان به فناوری غوغا کرده است. لیست Geekbench به برخی از مشخصات کلیدی و جزئیات عملکرد دستگاه اشاره دارد و نگاهی اجمالی به انتظارات از Redmi 12 5G می‌دهد.

امتیازات بنچمارک

با توجه به امتیازات بنچمارک Geekbench می‌توان ایده ای از عملکرد دستگاه به دست آورد. این امتیازات به قدرت CPU و عملکرد کلی سیستم اشاره دارد و عبارتند از 916 امتیاز برای تست عملکرد تک هسته ای و 2106 امتیاز در عملکرد چند هسته ایبر اساس لیست Geekbench، Redmi 12 5G با شماره مدل 23076RN4BI، از چیپست Snapdragon 4 نسل ۲ قدرت می گیرد.

انتظار می رود این چیپست عملکرد و کارایی بهتری نسبت به نسل های قبلی ارائه دهد. همچنین، Nashvillchatterclass عرضه این دستگاه با حداکثر 8 گیگابایت رم را فاش کرده است. طبق این گزارش ادعا می شود که این ظرفیت رم باید برای یک تجربه مولتی تسکینگ روان و عملکرد اپلیکیشن کافی باشد.

طبق تیزرهای منتشر شده از شیائومی، مدل 5G این دستگاه از نظر امکانات شباهت زیادی به مدل 4G خواهد داشت. همچنین با توجه به اطلاعات افشا شده توسط GSMArena، Redmi 12 5G با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه می شود و به نظر می‌رسد تراشه تنها تفاوت بین دو مدل 4G و 5G باشد.

علاوه بر این، طبق گزارش Nashvillechatterclass این دستگاه باید با یک صفحه نمایش بسیار بزرگ عرضه شود. در این گزارش عرضه این دستگاه با نمایشگر LCD  ۶.۷۹ اینچی با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز با نسبت تصویر 20.5:9 عنوان شده است. پشت دستگاه علاوه بر دوربین اصلی دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. یعنی این دستگاه با دوربین پشتی دوگانه عرضه خواهد شد.

همچنین پیش از این، این دستگاه (با شماره مدل 23076RN4BI) در پایگاه داده BIS هند مشاهده شده است. در نتیجه عرضه Redmi 12 5G در هند حتمی است. طبق اطلاعات این پایگاه داده، این دستگاه دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سنسور دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. این تلفن همراه از سیستم MIUI 14 و اندروید 13 بهره خواهد برد.

Redmi 12 5G با چیپست قدرتمند، رم و وعده اتصال 5G خود احتمالاً توجه همه را به خود جلب خواهد کرد و برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه هستند، جذاب خواهد بود.

انتظار می رود Redmi 12 5G با چیپست اسنپدراگون 4 نسل 2 و 8 گیگابایت رم، تجربه کاربری روان و قدرتمندی را ارائه دهد. همزمان با انتظار برای عرضه رسمی Redmi 12 5G هیجان انگیز، منتظر به‌روزرسانی های بیشتر در مورد این دستگاه آینده شیائومی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.