تخفیفات ویژه سامسونگ در خاورمیانه همزمان با آغاز سال جدید میلادی

سامسونگ در خاورمیانه با کمپین «یک سال نو، یک شروع جدید» تخفیف های جدیدی را به مشتریان خود در این کشور ها عرضه می کند

سامسونگ در خاورمیانه با کمپین «یک سال نو، یک شروع جدید» تخفیف های جدیدی را به مشتریان خود در این کشور ها عرضه می کند

به گزارش تکناک، با ورود به سال جدید میلادی، سامسونگ برنامه جدیدی را معرفی کرده است که پیشنهادات هیجان انگیز و منحصر به فردی را برای خرید طیف گسترده ای از محصولات خود به مشتریان ارائه می دهد.

برنامه «یک سال نو، یک شروع جدید» برای مشتریان سامسونگ در منطقه خاورمیانه اعلام شده است. این برنامه شامل کشور های الجزایر، مصر، عراق، اردن، کویت، مراکش، عربستان سعودی، تونس و امارات متحده عربی است.

سامسونگ قصد دارد این فرصت را برای مشتریان خاورمیانه فراهم کند که با یک خانه متصل به اینترنت و هوشمند وارد سال 2023 شوند.

مصرف‌کنندگان می‌توانند با قیمت‌های پایین‌تر، تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را با خرید تلفن‌های Samsung Galaxy، تلویزیون‌های هوشمند، لوازم خانگی، دستگاه‌های سرگرمی و سایر محصولات دریافت کنند.

دستگاه‌های هوشمند سامسونگ با ویژگی SmartThings تضمین می‌کنند که کنترل همه دستگاه‌های سامسونگ را مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود در اختیار دارید.
با استفاده از ویژگی اتصال SmartThings می‌توانید به راحتی دستگاه‌های متصل را روشن یا خاموش کنید و از به‌روزرسانی‌های جدید یا هر چیز مرتبط با دستگاهی که استفاده می‌کنید مطلع شوید.

علاوه بر این، سامسونگ پیشنهادات تخفیف برای خرید مجموعه ای از محصولات با هم ارائه می دهد که در آن می توانید یک گوشی گلکسی و یک گلکسی واچ را با قیمت بسیار ویژه تهیه کنید. به علاوه، گارانتی طولانی‌تری برای لوازم خانگی سامسونگ ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.