تریلر داستانی جدیدی از بازی A Quiet Place: The Road Ahead منتشر شد

تریلر داستانی جدیدی از بازی A Quiet Place: The Road Ahead منتشر شد

علاقمندان بازی A Quiet Place: The Road Ahead، خودتان را آماده وحشت و هیجان جدیدی کنید! چرا که تریلر داستانی جدیدی از این بازی منتشر شده که به جزئیات بیشتری از داستان این عنوان و چالش هایی که با آن ها روبرو خواهید شد، می پردازد.

به گزارش تکناک، استودیو Stormind Games و شرکت Saber Interactive ناشر بازی A Quiet Place: The Road Ahead، به تازگی تریلر داستانی جدیدی از این عنوان آینده منتشر کردند.

تریلری که دنیای بی صدا و ترسناک شخص اول این بازی آینده را در حضور بیگانگان به نمایش می گذارد. همچنین باید آن را یک اقتباس از فیلم A Quiet Place هم دانست.

اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخصی در کار نیست، طبق این تریلر بازی برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی در سال 2024 منتشر خواهد شد.

تریلر داستانی جدید اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت جهان در The Road Aheadرا به نمایش می گذارد. ظاهراً از روز اول بازی با بیگانگانی رو به رو خواهید شد که قابلیت آنها قدرت شنوایی بالاست. سپس طبق داستان به روز 105 رفته و با زنی به نام الکس که فردی دارای بیماری آسم است در کنار دوستی به نام مارتین، باید از شر این بیگانگان جان سالم به در ببرید.

طبق تریلر، به نظر می رسد الکس باردار است و عبور از دنیایی که دشمنان قدرت شنوایی بالایی دارند، چالش بسیاری برای شما به دنبال دارد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود داستان A Quiet Place: The Road Ahead چیست. این بازی در اواخر سال 2024 برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram