تضمین حریم خصوصی کاربران واتساپ با Chat Lock

ویژگی Chat Lock در بروز رسانی جدید واتساپ، قابلیت پنهان کردن گفتگوها را در یک پوشه محافظت شده برای کاربران فراهم می کند.

به گزارش تکناک، واتسا‌پ با ویژگی جدید  Chat Lock حفظ حریم خصوصی گفتگوها را آسان‌تر می کند. در این ویژگی جدید، گفتگوهای قفل شده در یک پوشه محافظت شده با رمز عبور یا شناسایی بیومتریک قرار خواهند گرفت و اعلان‌های مربوط به این گفتگوها نام فرستنده و محتوای واقعی پیام را نشان نخواهد داد.

اگر با ویژگی عکس‌های پنهان آی‌کلاود اپل آشنایی دارید، به نظر می‌رسد Chat Lock  تصمیم دارد در واتساپ مشابه آن کار را انجام دهد.

واتساپ در حال حاضر به دلیل پیام‌های رمزگذاری شده سرتا سری شناخته می‌شود، اما این نمی‌تواند جلوی دیدن پیام توسط شخصی که از قبل گوشی قفل نشده در دستش است و به واتساپ دسترسی دارد، را بگیرد. Chat Lock یک لایه حفاظتی اضافی ایجاد می کند که اگر مرتباً مجبورید تلفن قفل نشده خود را به کسی بدهید، می تواند مفید باشد. البته در صورت تمایل می توانید واتس اپ را کاملاً با احراز هویت بیومتریک قفل کنید.

ویژگی Chat Lock در حال عرضه است و در آینده بهبودهای بیشتری نیز خواهد داشت. Meta در یک پست وبلاگی نوشت: در چند ماه آینده، گزینه‌های بیشتری برای قفل گفتگو اضافه خواهیم کرد. که این می تواند شامل قفل برای دستگاه‌های همراه، ایجاد یک رمز عبور سفارشی برای چت‌هایتان شود تا بتوانید از یک رمز عبور منحصر به فرد و متفاوت با گوشی خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.