تغییرات نسخه به روز شده Find My Device

در ماه ژوئن، ما آیکون جدید Find My Device را به اشتراک گذاشتیم و آیکون به‌روزشده در نسخه 3.0 از اپلیکیشن اندروید در حال حاضر در حال عرضه است.

به گزارش تکناک، بعد از اینکه قبلاً از پین نقشه سبز استفاده کرده بودید که یک تلفن را نشان می داد، لوگوی جدید رادار، اسکن و تعیین دقیق را تداعی می کند. این تعمیم به دلیل این است که FMD به زودی از ردیاب‌های بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین آیکون در مقابل یک پس‌زمینه سفید قرار دارد و گوگل به تدریج از شر آیکون های کامل خلاص می شود. (آیکون‌های باقی‌مانده شامل: ساعت، ماشین‌حساب، ضبط‌کننده و ترجمه می‌شوند.)

نماد به روز شده قبلاً در طراحی مجدد تنظیمات گوگل با نسخه آزمایشی سرویس Play ظاهر شد و اکنون برای برنامه اندروید در دسترس است.

این به‌روزرسانی Find My Device را به نسخه 3.0 (از 2.5) می‌برد و نماد جدید نیز جایگزین آیکون سبز رنگ در صفحه ورود می‌شود. نماد تم نیز به روز شده است.

گوگل هنوز نماد «Device located» (نوار وضعیت) را به‌روزرسانی نکرده است، زیرا این نماد توسط سرویس‌های Google Play ارائه می‌شود.

نسخه 3.0.046-4 Find My Device از طریق Google Play عرضه می شود. به روز رسانی هنوز به طور گسترده در دسترس نیست، بنابراین اگر می خواهید فوراً به APKMirror مراجعه کنید.

با نگاهی به آینده، ما منتظر راه‌اندازی شبکه Find My Device هستیم که راه‌اندازی آن در تابستان به تعویق افتاد تا اپل بتواند محافظت‌هایی را به iOS اضافه کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.