این تلویزیون 190 هزار دلاری به یک قطعه هنری تبدیل می‌شود

هرچند که قیمت معمول تلویزیون‌های با کیفیت حدود ۳ هزار دلار تخمین زده می شود اما برند لوکس C SEED یک تلویزیون 190 هزار دلاری را روانه بازار کرده است.

هرچند که قیمت معمول تلویزیون‌های با کیفیت حدود ۳ هزار دلار تخمین زده می شود اما برند لوکس C SEED یک تلویزیون 190 هزار دلاری را روانه بازار کرده است.

به گزارش تکناک، با توجه به اینکه بیشتر تلویزیون‌ها با قیمت‌های ۱-۲درصد از قیمت تلویزیون C SEED N1، حتی در نسخه پایه، کیفیت بسیار خوبی دارند، برند اتریشی بی‌شک در تلاش است تا توضیح دهد که چگونه تلویزیون جدید خود ممکن است ارزش چنین هزینه بالایی را داشته باشد.

البته برای درک بهتر اینکه چگونه یک تلویزیون 190 هزار دلاری چیزی بیشتر از یک تله جذاب با تکنولوژی برتر است، کافیست به برگه مشخصات آن نگاه کنید و عکس‌ها و ویدئوهای طراحی مدل N1 را تماشا کنید.

برای شروع باید گفت که هر سه مدل، از جمله N1، دارای اندازه بسیار بزرگی هستند. کوچکترین مدل، یک صفحه نمایش 4k  با ابعاد ۱۰۳ اینچ دارد، در حالی که دو مدل دیگر به ترتیب ۱۳۷ اینچ و ۱۶۵ اینچ هستند.

یک نکته جذاب درباره این تلویزیون‌های بزرگ، این است که همیشه به همان اندازه بزرگ به نظر نمی‌رسند. زمانی که تلویزیون را خاموش می‌کنید، می‌توانید آن را به طور کامل در پایه خود پنهان کنید، که باعث می‌شود کمتر شبیه تلویزیون‌های معمولی و بیشتر شبیه نمایشگاه‌های هنری مینیمالیستی یا قطعات هنری حرکتی باشند.

تلویزیون 190 هزار دلاری C SEED N1، در حالت خاموش شبیه یک مبل مدرن و با کیفیت ساخته شده از آلومینیوم فضایی است. اما وقتی آن را روشن می‌کنید، این قطعه مبل، به طور جادویی به حالت عمودی بلند می‌شود و سپس صفحه نمایش با یک سری حرکات اتوماتیک نرم و باز می‌شود.

طراحی نمایش تلویزیون 190 هزاری

صفحه نمایش تلویزیون 190 هزار دلاری  C SEED N1s بر اساس قابلیت های طراحی ماژولار و تکنولوژی MicroLED ساخته شده است.

صفحه نمایش تلویزیون 190 هزار دلاری  C SEED N1s بر اساس قابلیت های طراحی ماژولار و تکنولوژی MicroLED ساخته شده است. در این تکنولوژی، پنل های کوچکی از پیکسل های خود- انتشاری و با روشنایی بسیار بالا و گستره رنگی فوق العاده می‌توانند به یکدیگر متصل شوند و صفحه نمایش هایی با هر اندازه و شکلی را تشکیل دهند.

C SEED تأکید دارد که اتصالات بین پنل های مختلف MicroLED که در نهایت به شکل صفحه نمایش N1 در آمده است، به واسطه تکنولوژی Adaptive Gap Calibration ، به طور کلی پنهان شده‌اند.

C SEED  در واقع موفق شده است تا نمایشگرهای MicroLED با توانایی تغییر شکل را که قبلاً در چندین نمایشگاه فناوری به نمایش گذاشته شده بودند، به یک محصول واقعی، زنده و واقعاً مفید در این تلویزیون 190 هزار دلاری تبدیل کند که مشتریان بتوانند هر چند با قیمت بالا، آن را خریداری کنند.

همه مدل‌های تلویزیون ۱۹۰ هزاری N1 با دو بلندگوی ۱۰۰ واتی با دامنه صوتی گسترده تجهیز شده‌اند که بسیار شگفت‌آور است، به این معنی که شما نیازی به خرید یک سیستم صوتی جانبی ندارید. صفحه‌های نمایش 4k نیز HDR از جمله فرمت HDR10+ ، به استثنای Dolby Vision را پشتیبانی می‌کنند.

هنوز C SEED قیمت مدل‌های N1 با اندازه ۱۳۷ و ۱۶۵ اینچ را اعلام نکرده است اما طبیعی است که این مدل‌های بزرگتر،همانند  تلویزیون 103 اینچی 190 هزار دلاری، قیمت های بالایی دارند.

تلوزیون تلویزیون 190 هزار دلاری N1  در واقع اولین تلویزیون جمع‌شونده MicroLED از C SEED نیست. در سال ۲۰۱۳، این شرکت با همکاری پورشه، یک صفحه نمایش بسیار بزرگ و با روشنایی فوق‌العاده به اندازه ۲۰۱ اینچ برای استفاده در فضای باز عرضه کرد. با این حال، C SEED N1 اولین تلویزیون این برند است که برای استفاده در محیط خانگی طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.