توسعۀ بازی The Witcher 4 با مشارکت بیش از 400 نفر

بیش از 400 نفر روی توسعه بازی The Witcher 4 فعالیت دارند

توسعۀ بازی Project Polaris که در‌ واقع همان The Witcher 4 است، تا 30 آوریل با بیش از 407 نفر توسعه‌دهنده ادامه دارد. تعداد کارکنان این بخش در اواخر فوریه 403 نفر بود و در 30 آوریل به 407 نفر رسیده است.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت لهستانی CD Projekt RED در ابتدای 2024 اعلام کرد که پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077، رو به پایان است، بنابراین در آینده باید منتظر انتشار آپدیت‌های کوچکی برای این عنوان باشیم.

در‌ این‌ میان، اطلاعاتی از اثر دیگر CD Projekt RED منتشر شده است و گویی سایر اعضای این استودیو بر روی پروژه‌های دیگر آن کار می‌کنند. CD Projekt RED به‌عنوان بخشی از کنفرانس مالی سه‌ ماهۀ اخیر خود، جزئیاتی را به‌ اشتراک گذاشت و دربارۀ اینکه چه تعداد از توسعه‌دهندگان آن بر روی آثار دیگر کار می‌کنند‌، صحبت کرد.

بر اساس آمار به‌دست‌ آمده از 30 آوریل، هیچ‌ یک از توسعه‌دهندگان بر روی بازی Cyberpunk 2077 کار نمی‌کنند و تا فوریۀ امسال، تنها 17 نفر روی آن فعالیت داشتند و اکنون همگی به پروژۀ دیگری منتقل شدند.

در سایر بخش‌ها، تعداد توسعه‌دهندگان مشغول کار بر روی Project Orion، دنبالۀ بازی Cyberpunk 2077‌ افزایش یافته، به‌گونه‌ای که از 47 نفر تا 29 فوریه به 56 نفر تا 30 آوریل رسیده است. ساخت این عنوان تأیید شد و از اکتبر سال گذشته مراحل تولید اولیۀ خود را سپری می‌کند.

مسئولیت توسعۀ این بازی را شعبۀ تازه‌ تأسیس آمریکای‌ شمالی CD Projekt RED برعهده دارد. همچنین توسعۀ بازی Project Polaris که در‌ واقع همان The Witcher 4 است، تا 30 آوریل با بیش از 407 نفر توسعه‌دهنده ادامه دارد. تعداد کارکنان این بخش در اواخر فوریه 403 نفر بود و در 30 آوریل 407 نفر شد.

در حقیقت The Witcher 4 بزرگ‌ترین پروژۀ در دست توسعۀ شرکت CD Projekt است. این شرکت چندی قبل اعلام کرد که در سال جاری بازی The Witcher 4 وارد تولید کامل شده است. با عنوان اکشنِ نقش‌آفرینی که بدون شک طرفداران بیشتری منتظر آن هستند.

مشخص نیست برنامۀ شرکت CD Projekt RED چیست و چه زمانی باید شاهد معرفی The Witcher 4 باشیم. این عنوان بدون شک نسبت به نسخۀ قبلی نقشۀ بزرگ‌تری دارد و گیم پلی مهیجی را رقم خواهد زد. به احتمال زیاد باید در سال 2025 رونمایی و در سال 2026 نیز منتشر شود.

پلتفرم نهایی نیز کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 است و برای رایانۀ شخصی نیز منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.