تولید محصولات اپل در چین کاهش می یابد

شرکت فاکسکان اخیراً اعلام کرده است که اتکای خود به چین را به عنوان منبع اصلی درآمدش کاهش خواهد داد و بر روی هند متمرکز خواهد شد.

شرکت فاکسکان اخیراً اعلام کرده است که اتکای خود به چین را به عنوان منبع اصلی درآمدش کاهش خواهد داد و بر روی هند متمرکز خواهد شد.

به گزارش تکناک، در این ارتباط رئیس فاکسکان اعلام کرد که تقریبا 70 درصد از درآمد فعلی شرکت از سرزمین اصلی چین است. با این حال، سهم بازارهای خارج از سرزمین اصلی چین در آینده افزایش خواهد یافت.

به گفته کسانی که از این وضعیت مطلع هستند، Foxconn قصد دارد تا سال 2024 تعداد کارکنان خود را سه برابر کند و به 100هزار نفر برساند. این شرکت همچنین می خواهد تولید سالانه گوشی های اپل مونتاژ شده در هند را به 20 میلیون افزایش دهد. در حال حاضر، این مرکز سالانه 6 میلیون آیفون تولید می کند.

علاوه بر ایالت تامیل نادو هند Foxconn قصد دارد یک کارخانه جدید در کارناتاکا ایجاد کند. این گزارش ادعا می کند که آیفون های اپل و سایر دستگاه ها در اینجا تولید خواهند شد. Foxconn همچنین به دنبال ساخت یک مرکز جدید در حیدرآباد و همچنین یک کارخانه تولید و بسته بندی کاربید سیلیکون برای بازار نیمه هادی هند است.

هند به وضوح از نظر بسیاری از مردم به یک انتخاب بسیار ایده آل تبدیل شده است زیرا شرکت اپل در تلاش برای سرعت بخشیدن به تغییر زنجیره تامین خود در سال های اخیر است. اگرچه هنوز جایگزینی کردن تولیدات چینی نسبتاً سخت است. این نرخ‌های بازده پایین، به گفته برخی از بازیگران زنجیره تامین، موقتی هستند. با توسعه بیشتر، ممکن است آیفون های بیشتری در آینده در هند تولید شوند.

اپل و هند می توانند یک اتحاد قوی تشکیل دهند

کشور اصلی اپل ایالات متحده آمریکا است. اما به دلیل هزینه نمی تواند تولید قابل توجهی در آنجا انجام دهد. چین چندین سال است که پایگاه تولید اپل بوده است. با این حال، با افزایش تنش بین ایالات متحده و چین، این شرکت به جایگزین های جدید نیاز دارد. به همین ترتیب، برای سال‌های متمادی، هند برای کالاهای ساخت هند تلاش کرده است. بنابراین، به نظر می رسد که اپل و هند هدف مشترک دارند. در حالی که اپل می خواهد از چین خارج شود، هند می خواهد برند های مرتبط را دریافت کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.