ایلان ماسک نیروهای جدیدی برای توییتر استخدام می‌کند

روز گذشته ایلان ماسک در جلسه ای عمومی با کارکنان باقیمانده خود اعلام کرد توییتر دیگر تعدیل نیرو نخواهد داشت.

به گزارش تکناک، علاوه بر این، طبق گزارش The Verge ، این شرکت فعالانه به دنبال کارمندان جدید است چرا که در حال حاضر در تیم های مهندسی و فروش آن جای خالی وجود دارد.توییتر تعدیل نیرو

پیش از این، ایلان ماسک رابین ویلر، رئیس فروش تبلیغات توییتر و مگی سانیویک معاون شرکا را اخراج کرده‌است. دلیل آن ربطی به مهارت‌ یا تجارب حرفه‌ای آنها نداشت، بلکه به دلیل مخالفت شان با اخراج تعداد زیادی از افراد بود.

نشست مشترک ایلان ماسک با همه کارکنان

اگرچه هیچ اطلاعات مشخصی در مورد نقش ماسک وجود ندارد، وی عنوان کرد افرادی عالی در طراحی نرم‌افزار، در اولویت هستند. به هر حال، این اولین جلسه عمومی از زمان در دست‌گرفتن مدیریت توییتر توسط ماسک بوده‌است. در این جلسه، کارکنان باقی مانده از او سوالاتی پرسیدند. آنها به موضوعات مختلفی از جمله آینده شرکت، انتقال اداره مرکزی به تگزاس مانند تسلا و غیره اشاره کردند. ماسک اطمینان داد که هیچ برنامه ای برای نقل مکان به جای دیگری وجود ندارد. اما داشتن دو دفتر مرکزی را در نظر دارد.

در این جلسه سوالات دیگری نیز مطرح شد. ابزار تأیید جدید، که قرار است در 29 نوامبر راه اندازی شود، ممکن است به عقب بیافتد.

خبرهای هیجان انگیزتری هم وجود دارد. توییتر ممکن است به افراد و سازمان‌ها نشانگرهای رنگی متفاوتی ارائه دهد. این یک حرکت کاملا هوشمندانه است. زیرا دیگر کاربران از صحبت با یک شرکت یا فرد مطلع خواهند بود.

به هر حال، توییتر یک علامت خاکستری “Official” ارائه داده‌است که برای سازمان ها تعبیه‌شده است. اما آنها می خواهند این نشانگر را بیشتر چشمگیر کنند. باید پذیرفت بازنگری در توییتر به پایان رسیده است و دوره جدیدی در حال آغاز شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.