ثبت اختراع جدید اپل برای کیس شارژ AirPods

شرکت اپل پتنت یک کیس شارژ جدید با نمایشگر لمسی برای هدفون های  AirPods را به ثبت رسانده است.

به گزارش تکناک، ایرپادهای اپل از اولین نسل خود در سال 2016 به مجموعه ای از ویژگی های جدید دست یافته اند. با این حال، آنها هنوز در اصل هدفون هایی هستند که به آیفون یا دستگاه دیگری در نزدیکی خود نیاز دارند. اما این حالت ممکن است در آینده تغییر کند، زیرا همانطور که توسط Patently Apple اشاره شده است، اداره ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا حق ثبت اختراع را برای یک کیس شارژ بازطراحی شده با نمایشگر لمسی برای  AirPods به اپل اعطا کرده است.

در قسمت جلویی کیس، نمایشگر لمسی مشابه اپل واچ خواهد بود. بر اساس توضیحات و تصاویر ثبت اختراع، صفحه نمایش تعبیه شده در کیس قادر به کنترل های رسانه ای و حتی برنامه های اساسی مانند نقشه ها، آب و هوا و اعلان ها خواهد بود

همچنین طبق این پتنت، کاربران می‌توانند با استفاده از دستورات Siri بین برنامه‌ها جابه‌جا شوند. یکی از تصاویر حتی امکان انتقال آهنگ از AirPods به HomePod را با استفاده از Handoff نشان می دهد.

این پتنت توسط اپل در سپتامبر 2022 ثبت شد که نشان می‌دهد این شرکت واقعاً این ایده را در داخل این شرکت بررسی کرده است. البته اپل پتنت های زیادی را ثبت می کند، اما تنها تعداد کمی از آنها در دستگاه های واقعی استفاده می شوند. با این حال، تصور اینکه AirPods یک سیستم عامل مبتنی بر رابط کاربری با صفحه نمایش لمسی را تولید کند، جالب است.

سال گذشته اپل پس از بیش از 20 سال به طور رسمی به آی پاد پایان داد. این شرکت گفت موسیقی در سایر محصولاتش مانند آیفون، هوم پاد و البته ایرپادها زنده است. شاید افزودن برخی عملکردهای اولیه به هدفون های بی سیم AirPods اپل بتواند با افزودن صفحه نمایش لمسی به کیس شارژ راهی برای احیای آی پاد در عصر مدرن باشد.

یک امکان دیگر این است که کیس جدید AirPods  به عنوان یک لوازم جانبی همراه برای آیفون کار کند. با این کیس جدید AirPods   کاربرانی که اپل واچ ندارند می‌توانند به برخی از کنترل‌های رسانه اصلی و سایر برنامه‌های کوچک بدون نیاز به آیفون دسترسی داشته باشند.

اما هنوز هیچ گزارش رسمی در مورد برنامه ریزی اپل برای طراحی مجدد کیس AirPods وجود ندارد. بنابراین اگر اپل واقعاً روی آن کار کند، زمان زیادی طول خواهد کشید که به دست کاربران برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.