جدیدترین دوربین گوپرو چه ویژگی هایی دارد؟

دوربین گوپرو به خاطر طراحی کوچک، استحکام بالا و تثبیت کننده تصویر بینظیر شناخته می‌شود و آن را برای حمل در هر مکانی ایده‌آل می‌سازد.

به گزارش تکناک، این برند در سپتامبر سال گذشته سری Hero 11 را معرفی کرد که به این معناست که به زودی باید جانشینی برای آن عرضه شود. احتمالاً محصول نسل بعدی با نام گوپرو Hero 12 Black نامگذاری خواهد شد. قبل از رونمایی رسمی، جزئیات آن به صورت آنلاین توسط Roland Quandt، منتشر شد.

در مقایسه با نسل قبلی، گوپرو Hero 12 Black دارای تغییرات ظاهری کوچکی است. ابعاد و طراحی کوچک آن با گوپرو Hero 11 Black یکسان است. یک تغییر قابل توجه بین دو دستگاه این است که جنس بدنه دستگاه آینده شامل لکه‌های کوچک آبی رنگ در مقایسه با رنگ سیاه ساده خواهد بود. گزارش افزوده است که دوربین اکشن نمایشگر اصلی 2.27 اینچی روی پشت و صفحه نمایش 1.4 اینچی در جلو را حفظ خواهد کرد.

براساس گزارش، گوپرو Hero 12 Black دارای حسگر دوربین 27 مگاپیکسلی با سایز 1/1.9 اینچی خواهد بود، همانند نسل قبلی آن. در عین حال، عکس‌های استخراج شده از ویدئو با محدودیت 24.7 مگاپیکسل خواهد بود. با این ویژگی، کاربران قادر خواهند بود در تنظیمات 8 و 10 بیتی عکاسی کنند. این دوربین اکشن از ضبط ویدئو با کیفیت تا 5.3K و با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند و همچنین قابلیت HDR را داراست. از ویژگی‌های آن می‌توان به تثبیت HyperSmooth 6.0، Horizon Lock، HyperView، HyperSmooth AutoBoost و سایر ویژگی‌ها اشاره کرد.

به گفته گزارشات، گوپرو Hero 12 Black احتمالاً با باتری Enduro مشابه نسل قبل با ظرفیت ۱۷۲۰ میلی آمپر ساعت قدرت می‌گیرد، اما در مقایسه با نسل قبلی، زمان استفاده آن در حالت ضبط ویدئو با کیفیت 5.3K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه کمی بیشتر، یعنی تا ۷۰ دقیقه خواهد بود. ضبط ویدئوهای Full HD تا ۲.۵ ساعت ممکن است ادامه یابد.

گفته شده است که گوپرو Hero 12 Black قابل خرید از تاریخ ۱۳ سپتامبر و با قیمت ۴۴۹ یورو خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.