جزئیات تغییرات جدید رابط تنظیمات واتساپ

واتساپ در تلاش برای ادامه ارائه ویژگی های بیشتر در برنامه خود، این بار، بر روی ایجاد چند تغییر در رابط برنامه متمرکز شده است.

به گزارش تکناک، ممکن است تغییرات زیادی در رابط برنامه ایجاد نشود، با این حال، نحوه جابجایی در آن بسیار آسان‌تر خواهد شد.

واتساپ در تلاش برای بهبود تجربه رابط تنظیمات است. این به‌روزرسانی روی رابط تنظیمات گروه‌ها تمرکز خواهد داشت. بر اساس گزارش WABetaInfo، واتساپ در حال آماده شدن برای عرضه این رابط کاربری جدید برای همه کاربران جهانی است. در حال حاضر، این به‌روزرسانی فقط برای آزمایش‌کنندگان منتخب بتا در دسترس است، اما به تدریج در هفته‌های آینده برای آزمایش‌کنندگان بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

واتساپ در تلاش برای ادامه ارائه ویژگی های بیشتر در برنامه خود، این بار، بر روی ایجاد چند تغییر در رابط برنامه متمرکز شده است.

این رابط جدید کارها را در تنظیمات گروه ها بسیار آسان می کند. واتساپ بالاخره ارجاع به صفحه اضافی که با ضربه روی گزینه مورد نظر در صفحه تنظیمات باز می شود را حذف می کند. بنابراین، کاربران به جای باز کردن پنجره جدید، می توانند تمام تغییرات را در یک صفحه اعمال کنند. این مسأله باعث صرفه جویی زیادی در زمان می شود و کاربر مجبور به باز و بسته کردن پنجره جدید با انتخاب یک گزینه نخواهد بود.

جدای از این، واتساپ به ادمین های گروه نیز قدرت کنترل بیشتری خواهد داد و آنها با یک گزینه جدید می‌توانند درباره اینکه چه کسی می تواند اعضای جدید را به گروه اضافه کند، تصمیم بگیرند و ادمین گروه این امتیاز را به دیگران اعطا می‌کند.

واتساپ اخیراً اعلام کرده است که برای بهبود تجربه کاربری کلی برنامه اختصاصی دارد و فقط به اضافه کردن ویژگی های جدید محدود نیست. همین به‌روزرسانی یکی از راه‌های بهبود تجربه کاربر محسوب می‌شود. این شرکت در تلاش است تا جذابیت بصری برنامه را به ظاهری مدرن تر ارتقا دهد.

زمان اعمال تغییرات جدید در رابط واتساپ

در حال حاضر، رابط کاربری جدید برای چند آزمایش کننده بتا در دسترس است. آزمایش‌کنندگان بتا می‌توانند با به‌روزرسانی برنامه خود به آخرین نسخه بتا واتساپ در فروشگاه Google Play، به این ویژگی جدید دسترسی پیدا کنند. در مرحله بعد شرکت آن را برای آزمایش‌کنندگان بتا بیشتری ارائه خواهد کرد. پس از یک یا دو ماه، این ویژگی برای همه کاربران جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.