جزئیات فاش شده گوشی تاشو OnePlus V Fold

 عرضه گوشی های تاشو یکی از پربحث ترین موضوعات در بازار گوشی های موبایل در سال جاری است و شرکت وان پلاس هم با تولید  OnePlus V Fold خود را درگیر شایعات کرده است.

به گزارش تکناک، برای مدت طولانی، بازار گوشی های تاشو حداقل خارج از چین توسط سامسونگ احاطه شده است. سامسونگ شرکتی است که در اولین نسخه های این نوع فناوری نوین، نقش کلیدی را ایفا کرد. اکنون، شرکت‌های بیشتری وارد صحنه شده‌اند و سعی دارند در این رقابت سامسونگ را شکست دهند.

پس از عرضه تلفن هوشمند Google Pixel Fold در هفته گذشته، حالا وقت آن رسیده تا OnePlus نیز وارد بازی شود. قبل از این، شایعات مبنی بر این بود که تلفن هوشمند تاشو Notepad مانند OnePlus V Fold، بر اساس Oppo Find N2 طراحی خواهد شد (وان‌پلاس زیرمجموعه شرکت Oppo است). اما اطلاعاتی که توسط  یوگاش برار، یکی از معروف‌ترین منابع اطلاعاتی در این حوزه، به طور انحصاری با 91mobiles به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که شرایط متفاوتی دارد.

بر اساس این اطلاعات فاش شده، وان‌پلاس V Fold در واقع بر پایه جانشین Oppo Find N2 یعنی Oppo Find N3 طراحی خواهد شد. برار همچنین به دوربین ماژول V Fold که با دوربین Oppo Find X6 یکی است، اشاره کرد.(دوربین اصلی Sony IMX890 با حسگر 50 مگاپیکسل، دوربین دوم Sony IMX581 با حسگر 48 مگاپیکسل و دوربین پریسکوپ با حسگر 32 مگاپیکسل).

علاوه بر این، نمایشگر OnePlus V Fold با قطر 8 اینچی کمی بزرگتر از Find N2 است و به نظر می‌رسد این پنل دارای نرخ تازه سازی 120Hz خواهد بود. گفته شده است که این دستگاه با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 قدرتمند عرضه خواهد شد و مجهز به باتری 4805mAh خواهد بود.

لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات فوق‌ اطلاعات پیش‌بینی شده محسوب می‌شوند و تا عرضه رسمی OnePlus V Fold هیچ چیز قطعی نیست.

باید تا عرضه V Fold و V Flip شرکت وان‌پلاس در نیمه دوم 2023 منتظر بمانیم. به نظر می‌رسد که در این سال، بسیاری دیگر از شرکت ها برای عنوان بهترین تلفن هوشمند تاشو رقابت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.