جنسیس از سدان G80 الکتریکی رونمایی کرد

رونمایی جنسیس از G80 الکتریکی شد

شرکت جنسیس زیربرند لوکس هیوندای به تازگی در جریان نمایشگاه بین‌المللی بوسان (BIMOS) از سدان الکتریکی جدید G80 رونمایی کرد. این مدل نسبت به سدان قبلی دارای باتری بزرگ‌تر و بُرد حرکتی بیشتر است.

به‌ گزارش تک‌ناک، محصول جدید از نظر ظاهری شیک‌تر به نظر می‌رسد و جذابیت بیشتری دارد. جنسیس با گذشت سه سال از عرضۀ جهانی G80، حال در رویداد BIMOS 2024، با رونمایی مدل الکتریکی آن، محصولی غیرمنتظره را رونمایی کرد. این مدل اولین محصول الکتریکی جنسیس برای پاسخ به رقبای لوکسی مثل تسلا مدل اس به شمار می‌رود.

با داغ شدن بازار این نوع خودروها، جنسیس تصمیم گرفت محصولی از نوع سدان سایز متوسط لوکس الکتریکی ارائه کند. این مدل در کرۀ جنوبی با به‌روزرسانی داخلی و خارجی معرفی شد. یکی از اولین مواردی که در طراحی این مدل متوجه خواهید شد، جلوپنجرۀ سه‌بُعدی تاج‌گونۀ آن است، همچنین بُرد حرکتی بیشتری به لطف باتری بزرگ‌تر دارد.

جنسیس از G80 الکتریکی

علاوه بر آن فناوری نورپردازی MLA برای چراغ‌های جلو خطی دوگانه دیده می‌شود. در بخش سپر مدل جدید بازطراحی و رینگ‌های 19 اینچی با طراحی نمادین جنسیس در آن تعبیه شده است. G80 الکتریکی فاصلۀ بین دو محور طولانی‌تری دارد و دارای فضای کابین بیشتری می‌شود. در داخل کابین یک نمایشگر بزرگ 27 اینچی برای سیستم سرگرمی و کلاستر در نظر گرفته شده است.

در داخل کابین نورپردازی سفارشی تعبیه و با سیستم صوتی لوکس Bang & Olufsen صدایی گوش‌نواز را می‌توان شنید. یکی از ویژگی‌های جالب این خودرو قابلیت EasyClose است، که با فشار یک کلید می‌توان درب را بست. در کابین از صندلی‌های VIP با قابلیت تاشو استفاده شده است تا حس راحتی فراوانی به سرنشین ارائه دهد.

این مدل به یک باتری بزرگ 95 کیلووات ساعتی مجهز شده است، که بُرد 475 کیلومتری ارائه می‌کند. G80 الکتریکی ماه آگوست راهی بازار کره خواهد شد و به زودی هم به بازار اروپا و هم امریکا می‌رسد. این خودرو در کنار کانسپت بزرگ‌تر Neolun نمایش داده شد و اولین شاسی بلند الکتریکی فول سایز جنسیس هم به نمیاش درآمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.