حضور دوباره پلی استیشن در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024

 پلی استیشن در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 حضور دارد

غول بازی‌های ویدئویی سونی حضور خود را در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 که اواخر امسال برگزار می‌شود، تأیید کرد.

به گزارش تکناک، این خبر هیجان‌انگیز پس از غیبت چند ساله پلی استیشن در این رویداد محبوب ژاپنی، شور و اشتیاق زیادی را در بین طرفداران برانگیخته است.

از جمله شرکت های فعال این نمایشگاه باید به Bandai Namco Entertainment و Capcom گرفته تاNexon ، SNK  و Square Enix اشاره کرد. البته شرکت سونی با پلی استیشن به این نمایشگاه می رود.

این شرکت آخرین بار در سال 2019 یک غرفه عمومی در این نمایشگاه داشت. همه گیری COVID-19 نمایشگاه و رویدادهای تجاری در سراسر جهان را از سال 2020 با اختلال مواجه کرد، اما سال گذشته Tokyo Game Show به عنوان یک نمایشگاه فیزیکی فعالیت خود را از سر گرفت.

پرسش اینجاست که چرا سونی تصمیم گرفت امسال یک غرفه عمومی داشته باشد؟ شاید برخی از عناوین آینده خود را برای سال 2025، مانند Death Stranding 2: On The Beach از Kojima Productions در این نمایشگاه به تصویر خواهد کشید. زمان مشخص خواهد کرد، پس برای جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 میزبان 731 غرفه‌دار خواهد بود. 3190 غرفه نمایشگاهی وجود دارد که تعداد آنها بیشتر از سال گذشته بوده  و انجمن تامین کنندگان سرگرمی های کامپیوتری وعده “بزرگترین مقیاس” را برای این رویداد داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram