خداحافظی با لوگوی پرنده توییتر

ایلان ماسک صبح امروز، در حساب توییتر خود نوشت به زودی از برند و به تدریج از لوگوی پرنده توییتر آن خداحافظی خواهیم کرد و یک تصویر از حرف “X” را منتشر کرد.

به گزارش تکناک، ماسک پس از انتشار لوگوی جدید «X» ، افزود: اگر امشب یک لوگوی مورد نظر X مورد پسند واقع شود، ممکن است فردا سراسر جهان را فراگیرد. این مولتی میلیاردر صاحب توییتر عادت به انتشار کامنت‌های غیرمجاز و بازبینی آنها پس از چند ساعت با توییت دیگری دارد، بنابراین قبل از اطمینان درباره اتفاق جدید، باید شاهد معرفی لوگوی جدید باشیم.

اولین توییت ها در مورد تغییر لوگو توسط رویترز مشاهده شد. طبق این گزارش، ماسک پس از صرف 44 میلیارد دلار برای خرید این پلتفرم رسانه اجتماعی در ماه اکتبر، نام شرکت توییتر را به X Corp تغییر داده‌است.

هدف ماسک ساخت یک “سوپر اپلیکیشن” مانند وی‌چت چین است و به عنوان یک پاتوق رسانه اجتماعی برای پیام رسانی فوری، بازی های ویدیویی، برنامه پرداخت تلفن همراه و موارد دیگر نیز استفاده می شود. وی‌چت بیش از 1 میلیارد و توییتر تقریباً 450 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد.

نظرات ماسک در تضاد با وب سایت خود توییتر است. طبق اشارات وب‌سایت علامت تجاری پرنده آبی جزو دارایی آن است،. به همین دلیل اصرار به محافظت از آن دارد. با این حال، اگر در چند ساعت آینده چیزی نظر ماسک را تغییر ندهد، ممکن است پرنده از لوگوی توییتر حذف و با یک حرف جایگزین شود.

توییتر در سال 2006 راه اندازی شد، با این حال سال 2010 ، پرنده آبی به عنوان علامت تجاری توییتر در نظر گرفته شد. این لوگو حتی یک نام دارد و به گفته logomyway، به نام لری برد تالار مشاهیر بوستون سلتیکس Larry T Bird نامیده می شود.

در صورت جایگزینی لوگوی پرنده، ادامه استفاده از عنوان «توئیت» برای پست‌ها مشخص نیست، این اصطلاح ممکن است بیش از هر مورد دیگری در این برنامه ریشه دوانده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.