خودرو BMW M2 2025 با رنگ‌های جذاب رونمایی شد

بی ام و M2 2025 با پیشرانه M3 و رنگ های جذاب معرفی شد

سرانجام  BMW  از مدل M2 2025 خود رونمایی کرد، که باید آن را خودرویی با پیشرفت‌های کوچک و ظریف دانست. این محصول جدید دارای پیشرانه‌ای با توان 20 اسب بخار بیشتر است و می‌تواند یک دهم ثانیه کمتر از مدل قبلی 0 تا 100 کیلومتر را پُر کند.

به گزارش تک‌ناک، این کوپه طراحی کابین بهبودیافته‌ای دارد و قیمت آن هم به نسبت افزایش داشته است. در حالی که مدل 2024 با قیمت 63200 دلار عرضه می‌‌شود، مدل جدید 64900 دلاری است.

بی ام و M2 2025

در قلب این کوپۀ جمع و جور یک پیشرانۀ 3.0 لیتری توئین S58 توربوشارژ قرار گرفته است، که در نتیجه قدرت 473 اسب بخاری دارد. این پیشرانه دارای حداکثر قدرت 6250 دور در دقیقه می‌باشد و نسبت به مدل قبلی دور موتور بیشتری دارد. M2 جدید با گیربکس اتوماتیک و دستی قابل تهیه است، امّا مدل گیربکس هشت سرعتۀ آن گشتاور بیشتری ارائه می‌دهد.

البته اگر به دنبال خودروی مسابقه‌ای‌تری هستید M2 2025 در مدل گیربکس دستی 0 تا 100 کمتر از 4.1 ثانیه است و مدل اتوماتیک 3.9 باقی ماند. سقف سرعت نیز در صورت خرید مدل ساده 248 کیلومتر و در مدل با پکیج M درایور، بیش از 283 کیلومتر بر ساعت است. بنابراین می‌توان هندلینگ بهتری هم در این کوپۀ جدید مشاهده کرد.

برای مدل سال 2025، M2 در سه رنگ ثابت، هفت رنگ متالیک و چهار رنگ جداگانه، از جمله برخی از رنگ‌های مات عرضه می‌شود. برخی از رنگ‌های موجود برای BMW هستند، در حالی که Voodoo Blue و Grigio Telesto به ترتیب رنگ‌های معروف پورشه و لامبورگینی به شمار می‌روند. این مدل رنگ‌ها بدون ترتیب خاصی، عبارت‌انداز:

  • Sao Paulo Yellow
  • Vegas Red metallic
  • Portimao Blue metallic
  • Skyscraper Grey metallic
  • Frozen Pure Grey metallic
  • Frozen Portimao Blue II metallic
  • Java Green metallic
  • Voodoo Blue
  • Grigio Telesto Pearl Effect metallic
  • Twilight Purple Pearl Effect metallic

بی ام و M2 2025 با پیشرانه M3

از سوی دیگر، چهار خروجی اگزوز اکنون به صورت استاندارد به رنگ مشکی درآمده و در عقب قرار گرفته‌اند، همچنین نشان‌ها  با حاشیۀ نقره‌ای هم مشخص هستند. اگر جت بلک را دوست دارید، رینگ 19 و 20 اینچی استاندارد Style 930M عالی خواهند بود، امّا اگر اینگونه نیست، می‌توانید آنها را در طرحی دو رنگ تکمیل کنید. برای مدل جدید سال 2025، گزینۀ روکش نقره‌ای روشن نیز موجود است.

مانند جدیدترین مدل‌های M4 و M3، کابین با فرمان Alcantara و D کات طراحی شد. این دارای نشانگر ساعت 12 قرمز می‌باشد و با چرم هم کار شده است و امّا Alcantara برای لبه‌های فرمان اختیاری است، همان‌طور که فرمان به سیستم گرمایشی مجهز شده است. در داخل کابین یک نمایشگر بزرگ خمیده BMW قرار گرفته که اکنون دارای سیستم سرگرمی بی ام و 8.5 است. این مدل دارای جدیدترین نسخۀ iDrive، کنترلرهای تهویۀ هوا برای سیستم تهویۀ مطبوع لمسی است و صندلی‌ها و فرمان اکنون به صورت لمسی قابل تنظیم هستند. خوشبختانه با بخش اختصاصی در پایین نمایشگر به راحتی می‌توان به این قابلیت‌ها دسترسی داشت. همچنین می‌توانید از کنترل صوتی برای تنظیم دما استفاده کنید.

ذکر این موضوع ضروری به نظر می‌رسد که صندلی‌های اسپرت M را که به صورت استاندارد دریافت می‌کنید، می‌توانند مشکی با حاشیۀ قرمز بر روی چرم Vernasca باشند. اگر ترجیح می‌دهید صندلی M Carbon مسابقه‌ای داشته باشید، ما خبرهای خوب بیشتری داریم، اینکه دیگر نیازی به فنر برای بستۀ اختیاری کربن ندارید و می‌توانید صندلی‌های سبک وزن را به‌عنوان یک گزینۀ مستقل مشخص کنید. تریم‌های برجستۀ استاندارد از جنس آلومینیوم M Fine هستند، امّا فیبر کربن M و آنتراسیت لوزی آلومینیومی به صورت اختیاری در دسترس قرار دارند. در نهایت، سیستم بی ام و Live Cockpit Professional با افزودن نمای تقویت شده که جهت‌های مجازی را روی تصاویر گرفته شده توسط دوربین جلو پوشش می‌دهد در نمایشگر راننده نمایان می‌شوند تا به مسیرهای ناوبری دشوار کمک کنند.

BMW M2 جدید در کارخانۀ San Luis Potosi مکزیک ساخته خواهد شد و در آگوست 2024 راهی بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.