دانلود و ذخیره فایل‌ها در اسکایپ آسان تر شد

اگر شما یکی از کسانی هستید که با هیجان منتظر امتحان کردن ویژگی‌های جدید اسکایپ هستید، امروز روز خوش‌شانسی شماست.

به گزارش تکناک، مایکروسافت در هفته جاری، چندین گزینه جدید را با کاربران Skype Insiders تست کرد. تمامی این ویژگی‌ها در ارتباط با تجربه‌ای ساده‌تر و بهبود یافته برای دانلود و ذخیره‌سازی فایل‌ها است.

در نسخه Skype Insiders، اکنون یک گزینه برای دانلود خودکار فایل‌ها وجود دارد. اسکایپ علاوه بر آماده کردن محتوا برای ارسال سریعتر، نمادی را نشان می دهد که نوع فایل مورد ارسالی را مشخص می کند.

مایکروسافت همچنین دکمه‌هایی که برای دسترسی به یک فایل باید فشار دهید را نیز تغییر داده است. اگر دانلود خودکار فعال شده باشد، شما دیگر نیازی به فشار دادن “دانلود” ندارید. به جای آن، می‌توانید به سادگی روی فایل درون اسکایپ تپ کنید زیرا فایل از قبل در دسترس است.

کاربران Skype Insiders همچنین امکان ذخیره فایل‌ها در دستگاه خود را دارند.

مایکروسافت تغییرات جدید را در یک پست در Tech Community  اینگونه توضیح داد:

دانلود خودکار: از دانلود دستی هر فایل خسته شده‌اید؟ به Settings -> Messaging -> Auto-download files بروید و پس از فعال کردن، فایل‌های دریافتی به صورت خودکار دانلود خواهند شد. علاوه بر این، هنگامی که فایل‌ها در حال دانلود هستند، شما یک آیکون پویا که به صورت خاص به نوع فایل مربوطه است، مشاهده خواهید کرد که آن را به سرعت قابل تشخیص می‌کند.

  با دکمه‌های اضافی خداحافظی کنید: در طراحی قبلی ما، فایل‌ها دارای یک دکمه “دانلود” بودند که پس از دانلود، به یک دکمه ” Open” تغییر می‌کرد. این ساده تر شده است. اکنون با فعال کردن دانلود خودکار، به سادگی روی هر جایی از فایل دریافتی کلیک یا تپ کنید تا فوراً آن را باز کرده و مشاهده کنید. این تجربه در تمام پلتفرم‌ها یکسان است.

به آسانی ذخیره کنید: هر چند دانلود خودکار به شما امکان مشاهده فوری فایل‌ها را می‌دهد، اما گاهی نیاز به ذخیره آنها در دستگاه وجود دارد. در پلتفرم‌های دسکتاپ، با راست کلیک کردن از منو گزینه ” Save-As” را انتخاب کنید و در موبایل، فایل را باز کرده و گزینه ” Share” را انتخاب کنید.

 

علاوه بر ویژگی‌های جدید، نسخه جدید Skype includes شامل بهبودهای پایداری و رفع اشکالات است، از جمله برطرف کردن مشکلی که ممکن است باعث عدم کار دوربین ویدئویی در اندروید شود.

اگر شما به اسکایپ علاقه‌مند هستید، حتماً اپیزود جدید پادکست Windows Central را بررسی کنید. مدیر اجرایی ما، دنیل ربینو ، دلایلی را بررسی کرد که چرا مایکروسافت باید تمامی سرویس‌های پیام‌رسانی خود را در یک برنامه یکپارچه و بازگردانده شده MSN Messenger ترکیب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.