دبی با این آسمان‌خراش وارد رکوردهای گینس می شود

وان زعبیل (One Za'abeel )که زاییده ذهن نیکن سککی ژاپنی است، پروژه‌ای است که به تازگی تکمیل شده و هدف آن ایجاد استاندارد جدیدی در طراحی عمودی است. این پروژه شامل دو آسمان خراش قابل توجه در ارتفاع 235 متری و 305 متری است که توسط یک پل افقی منحصر به فرد به نام The Link به هم متصل می شوند.

دبی به عنوان یک سرزمین در حال توسعه و رو به تکامل، قرار است گوهری دیگر به چشم انداز خود بیافزاید و با معرفی یک آسمان خراش منحصر به فرد وارد رکوردهای گینس شود.

به گزارش تکناک، وان زعبیل (One Za’abeel )که زاییده ذهن نیکن سککی ژاپنی است، پروژه‌ای است که به تازگی تکمیل شده و هدف آن ایجاد استاندارد جدیدی در طراحی عمودی است.

این پروژه شامل دو آسمان خراش قابل توجه در ارتفاع 235 متری و 305 متری است که توسط یک پل افقی منحصر به فرد به نام The Link به هم متصل می شوند.

چیزی که The Link را واقعاً متمایز می‌کند، ماهیت کنسولی آن است که در ارتفاع 100 متری بالای یک بزرگراه شلوغ شناور است و آن را طولانی‌ترین پل در نوع خود در جهان می‌کند.

مهندسان وان زعبیل برج‌ها را با یک تکیه ظریف برای تسهیل جوشکاری The Link ساختند و پس از اتصال، به تدریج برج‌ها را به حالت عمودی بازگرداندند. به گزارش نیواطلس، این عملیات پیچیده بلند کردن شامل یک فرآیند 12 روزه برای بالا بردن بخش اول با وزن خیره‌کننده 8500 تن بود و سپس یک فرآیند چهار روزه برای قسمت دیگر با وزن 900 تن انجام شد.

وان زعبیل (One Za'abeel )که زاییده ذهن نیکن سککی ژاپنی است، پروژه‌ای است که به تازگی تکمیل شده و هدف آن ایجاد استاندارد جدیدی در طراحی عمودی است.

این پروژه شامل دو آسمان خراش قابل توجه در ارتفاع 235 متری و 305 متری است که توسط یک پل افقی منحصر به فرد به نام The Link به هم متصل می شوند.

The Link  نه تنها یک توهم مسحورکننده از شناور شدن در هوا را ارائه می دهد، بلکه ایمنی را افزایش داده و نوسانات ناشی از باد را کاهش می‌دهد که یک نگرانی رایج برای ساختمان های بلند است.

نیکن سککی به نیو اطلس گفت: این پل با استفاده از یک سیستم ساختار لوله‌ای بیرونی قوی با اعضای فولادی اصلی آن که به صورت شبکه‌ای الماسی در امتداد چهار طرف چیده شده‌اند، ایجاد شده است. اتصال کنسول دارای یک استخر شنا با ویو ابدی، رستوران ها و قسمت‌های استراحت است که یک نقطه دید منحصربه‌فرد و مناظر خیره کننده از برج خلیفه را ارائه می‌دهد.

افقی جدید برای مهمان‌نوازی لوکس

در چارچوب توسعه One Za’abeel، اولین تفرجگاه عمودی شهری شرکت Kerzner International به نام One&Only One Za’abeel واقع شده است. این تفرجگاه لوکس انواع اقامتگاه‌ها از جمله سوئیت‌ها، اقامت‌های ولنس و یک پنت‌هاوس اختصاصی را ارائه خواهد داد و تجمل‌گرایی عربستانی را با ذوق معاصر به‌ تصویر می‌کشد.

این اقامتگاه دارای مجموعه ای از سوئیت‌هایی در گوشه با امکانات استثنایی است که چشم اندازی 180 درجه از خط افق دبی را ارائه می دهد.

فیلیپ زوبر، مدیرعامل Kerzner International در این ارتباط گفت: ما کنوانسیون را کنار گذاشته‌ایم و آنچه را که یک استراحتگاه فوق‌العاده لوکس می‌تواند در قلب شهر ارائه دهد، دوباره اختراع کردیم.

علاوه بر اقامتگاه‌های مجلل، این استراحتگاه مجهز به رستوران‌هایی مجلل و سرآشپزهایی مانند آن سوفی پیک و تتسویا واکودا است و سالن‌های رقص، اتاق‌های جلسه و یک کلوپ KidsOnly با الهام از ماموریت فضایی امارات را ارائه می‌کند.

پناهگاه تناسب اندام و سلامتی

دبی شاهد اولین هتل تناسب اندام و ریکاوری خود یعنی Siro One Za’abeel  است که توسط Kerzner International ساخته شده است.

سیرو به مهمانان و اعضای باشگاه یک آزمایشگاه تناسب اندام ارائه می‌دهد که برای علاقه‌مندان به تناسب اندام طراحی شده است و فعالیت‌های مختلفی از کلاس‌های گروهی گرفته تا جلسات آموزشی خصوصی و فضاهایی برای یوگا و مدیتیشن آرام ارائه می‌دهد.

آزمایشگاه پیشرفته ریکاوری در سیرو، ابزاری را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با درمانگران برتر برای برنامه‌های بهبودی مناسب مشورت کنند و درمان‌هایی مانند سوزن خشک، تحریک الکتریکی عضلانی، درمان IV و سرما درمانی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، سیرو از مناظر متنوع دبی بهره می‌برد و ماجراجویی‌هایی مانند چتربازی و کوه‌نوردی را نیز شامل می‌شود.

پس از یک روز تمرین فیزیکی و ذهنی، مهمانان می‌توانند به اتاق‌های عایق صدا مجهز به سیستم‌های کنترل دمای پیشرفته بروند و در شب خوابی آرام به خود هدیه دهند.

Siro One Zaabeel از 12 فوریه 2024 مصادف با 23 بهمن درهای خود را به روی مهمانان باز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.