دردسر جدید کارت گرافیک های AMD برای گیمرها

بررسی ها نشان می دهد ویژگی Anti-Lag کارت گرافیک شرکت AMD باعث ممنوعیت بازیکنان از بازی Counter-Strike 2 / CS2 شده است.

به گزارش تکناک، توسعه دهندگان CS2 به مالکان کارت گرافیک AMD هشدار داده‌اند که این ویژگی “Anti-Lag/+” را فعال نکنند زیرا باعث ممنوعیت خودکار می‌شود.

توسعه‌دهندگان Counter-Strike 2 در یک پست به شدت به بازیکنان هشدار دادند که در صورت فعال کردن ویژگی کارت گرافیک Anti-Lag شرکت AMD برای CS2، ممکن است ممنوعیت دریافت کنند.

طبق این پست، ویژگی‌های جدیدترین به‌روزرسانی‌های درایور “با استفاده از دستکاری تابع‌های ماژول اصلی” اعمال می‌شوند. وی افزود که وقتی کارت گرافیک AMD درایورها را به روز می کند، تیم روی “شناسایی کاربران آسیب دیده و لغو ممنوعیت آنها” کار خواهد کرد.

AMD پشتیبانی از Anti-Lag Plus را در بازی کانتر 2 در درایور Adrenaline Edition نسخه 23.30.1 اضافه کرد. این ویژگی صرفاً برای کارت‌های گرافیک Radeon RX سری 7000 قابل استفاده است، بنابراین سخت‌افزارهای قدیمی تأثیری نخواهند داشت. ما برای دریافت یک بیانیه درباره این موضوع به AMD ایمیلی ارسال کرده‌ایم. وب‌سایت Engadget تاکید می‌کند که می‌توانید با فشردن کلیدهای Alt+L این ویژگی را غیرفعال کنید و مشخص می‌کند که می‌توانید با کلیک بر روی آیکون چرخ دنده در نرم‌افزار AMD Radeon وارد تنظیمات کلیدهای میانبر شوید و کلید میانبر را برای Anti-Lag Plus سفارشی کنید.

VideoCardz امروز صبح گزارش داد که بازیکنان سایر بازی‌ها مانند Call of Duty: Modern Warfare 2، CoD: Warzone 2 و Apex Legends نیز گزارش داده‌اند که هنگام استفاده از Anti-Lag Plus یا ممنوع شده‌اند یا بازی‌هایشان از کار می‌افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.