دسترسی دوباره به اتاق‌های گفتگو در Reddit

شبکه اجتماعی Reddit در حال راه‌اندازی اتاق های گفتگو (چت) جدید با امکان مکالمه‌ لحظه‌ای با سایر کاربران است.

شبکه اجتماعی Reddit در حال راه‌اندازی اتاق های گفتگو (چت) جدید با امکان مکالمه‌ لحظه‌ای با سایر کاربران است.

به گزارش تکناک، این کانال‌های مشابه Discord در زیرمجموعه‌های مختلف Reddit در دسترس خواهند بود و به کاربران امکان جابجایی بین مرور پست‌ها و چت با دیگر اعضا در Reddit در طیف وسیعی از موضوعات را می‌دهد.

با وجود شباهت این ویژگی با Live Chat آن، Reddit خاطرنشان می کند که قابلیت جدید به جای قرارگیری در میان پست‌ها و برای زمان محدود، فضاهای اختصاصی خود را خواهد داشت.

طبق اسکرین شات زیر، به نظر می‌رسد می‌توان به مکالمات مختلف در یک زیرمجموعه‌ Reddit، مربوط به موضوع خاصی مانند «Tickets» یا «Songwriting» مراجعه کرد. همچنین می توان به مکالمات در برگه اصلی چت در نوار منوی پایین Reddit دسترسی داشت.

این ویژگی در حال حاضر فقط در تلفن همراه و فقط در بخش های فرعی انتخابی در دسترس است. در حال حاضر،  Reddit در حال آزمایش چت‌ها با 25 «انجمن کوچک و متوسط» با کمتر از 100هزار عضو است، اما قصد دارد با گذشت زمان، چت‌ها را به دیگر زیرمجموعه‌ها نیز گسترش دهد.

این اولین بار نیست که Reddit سعی در ادغام ویژگی چت در این پلتفرم را دارد و اولین بار در سال 2018 یک ویژگی اتاق چت اجتماعی را ارائه کرد و در نهایت آن را به دلیل عدم محبوبیت حذف کرد. Reddit در سال 2020 دوباره سعی کرد اتاق های چت داخلی را اضافه کند، اما تنها پس از یک روز آن را به دلیل اشکال ظهور نماد شروع چت در هر زیرمجموعه غیر فعال کرد. در آن زمان، Reddit گفت: در حین عرضه «خطاهای متعددی» رخ داده‌است و بسیاری از مدیران مجموعه‌ها به دلیل ناتوانی در تعدیل چت ها عصبانی شده‌اند.

به گفته Reddit، این بار همه چیز متفاوت است. و به نظر می‌رسد رویکرد مبتنی بر نظارت مدیر بر اساس یادگیری‌های پیشین از چت‌ها را در پیش گرفته است. این رویکرد شامل اجازه کنترل کانال‌های چت به مدیران و مجموعه‌ای از ابزارها برای تعدیل آنها است.

این پلتفرم در پستی به جزئیات بیشتری در مورد این قابلیت می‌پردازد، و طبق آن، مدیران می‌توانند محتوا را در چت‌ها پرچم‌گذاری، حذف و همچنین امکان شرکت هر کاربر را تعیین کنند.

علاوه بر این، به گفته Reddit، چندین ویژگی تعدیل‌کننده دیگر نیز، از جمله روشی برای پیاده‌سازی قوانین خودکار توسط مدیران در کانال‌های چت و حالت آهسته به منظور کنترل آسان چت‌های شلوغ، در راه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.