دقت تایپ صوتی Google Docs ارتقاء می‌یابد

تایپ صوتی در نسخه وب Google Docs شامل اصلاحاتی در تنظیمات ورودی اطلاعات برای ارتقا تشخیص زیرنویس‌های خودکار در Google Slides نیز می‌شود.

تایپ صوتی در نسخه وب Google Docs از سال 2015 ارائه شده است و اکنون این روش شامل اصلاحاتی در تنظیمات ورودی اطلاعات برای ارتقا تشخیص زیرنویس‌های خودکار در Google Slides نیز می‌شود.

به گزارش تک ناک، این گزینه در Google Doc، در قسمت Tools > Voice Typing یک میکروفون شناور با امکان دریافت اطلاعات ورودی تا زمان کلیک دوباره روی آن را فعال می کند. با آن همچنین می توان با صدای خود ویرایش انجام داد.

گوگل درباره نحوه عملکرد آن با تغییرات جدید به نمونه خاصی اشاره نکرده‌است، اما به‌روزرسانی آینده خطاهای نوشتاری را کاهش داده و دقت تشخیص صدا را بیشتر خواهد کرد،. تایپ صوتی Google Docs همچنین برای اکثر مرورگرهای اصلی به طور گسترده در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، این ویژگی تنها در مرورگرهای کروم موجود است و در سافاری کار نمی کند.

این به‌روزرسانی‌های موجب افزایش کیفیت رونویسی خودکار برای کمک به روخوانی یا ایجاد زیرنویس در Google Slides به مخاطبان خواهد شد.

امیدواریم عرضه این به‌روز‌رسانی موجب ایجاد تعاملات جامع‌تر و در دسترس‌تر برای کاربران در Docs و Slides شود.

در عین حال، Google Docs از تایپ‌صوتی کاراکتر‌های غیرچاپی مانند Paragraph/Hard break، Line/Soft break، Section break، Page break، Column break، Tab و Space پشتیبانی می‌کند. این نمادها می توانند هنگام قالب بندی یک سند مفید باشند.

برای فعال کردن آن در نسخه وب، به View > Show non-printing characters در هفته‌های آینده بروید.

این ویژگی‌ها هم‌اکنون در حال عرضه است و در ماه آینده به‌طور کامل برای Workspace سطوح رایگان و ویژه در دسترس خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.