خودنمایی دوربین‌ های بزرگ در آیفون 14 پرو

انتظار می‌رود اپل در روز چهارشنبه طیف جدیدی از آیفون‌های خود را معرفی کند و در حالی که قبلاً انتظار داشتیم دوربین آیفون 14 Pro دارای برخی پیشرفت بزرگ در دوربین باشد، به نظر می‌رسد که ویژگی‌ها تنها چیزهایی نیستند که بزرگ‌تر شده اند.

به گزارش تک ناک، قبلاً گفته شده بود که هنگام ورود آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به بازار ، انتظار یک برآمدگی و چینش دوربین بزرگ‌تر را داشته باشیم، اما تصویر جدیدی که توسط حساب کاربری به نام yeux1122 در وبلاگ کره‌ای Naver به اشتراک گذاشته شده است، ایده بهتری را در مورد این که این برآمدگی بزرگ در واقعیت چگونه است به ما می‌دهد.این تصویر چیزی را نشان می دهد که تصور می شود یک قاب آیفون 14 پرو است که دور آیفون 13 پرو فعلی پیچیده شده است، که در حال حاضر یکی از بهترین آیفون ها برای عکاسان است. حفره‌های دوربین‌های آیفون 14 پرو نسبت به دوربین‌های آیفون 13 پرو کوچک‌تر است و نشان می‌دهد که ممکن است دوربین های گوشی های سری 14 اپل بزرگتر باشند

بر اساس شایعات قبلی بزرگتر بودن سایز لنز های دوربین آیفون جدید نباید آنقدرها تعجب آور باشد، اما هنوز هم جالب است که آن را به وضوح در تصویر درز کرده می بینیم.انتظار می رود مدل های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از یک دوربین 48 مگاپیکسلی جدید بهره مند شوند که قادر به فیلم برداری 8K و بهبود عملکرد عکاسی خواهد بود، در حالی که صحبت هایی مبنی بر ارتقای دوربین فوق عریض نیز وجود دارد. هر دو بهبود به طور بالقوه به یک فضای دوربین بزرگتر در بدنه گوشی نیاز دارند.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس قرار نیست چنین ارتقاهای قابل توجهی در دوربین داشته باشند و همچنین انتظار نمی رود از همان صفحه نمایش همیشه روشنی که انتظار می رود یکی از ویژگی های برجسته مدل های پرو باشد، بهره مند شوند. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های غیر پرو نیز از همان تراشه‌های A15 Bionic مانند مدل‌های سال گذشته استفاده کنند.

انتظار می‌رود اپل آیفون‌های جدید خود را در روز چهارشنبه، 16 شهریور، در کنار Apple Watch SE، Apple Watch Series 8 و Apple Watch Pro معرفی کند. همچنین گمانه هایی وجود دارد که هدفون های AirPods Pro تازه سازی شده نیز در رونمایی ها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.