تسخیر جاده ها با دوچرخه های برقی کوهستان پورشه

پورشه با شرکت آلمانی دوچرخه‌ساز Rotwild همکاری کرده است تا دو نسخه جدید از دوچرخه های برقی کوهستان خود را که در سال 2021 معرفی شده بود عرضه کند و نوید یک تجربه هیجان‌انگیز را در سراشیبی و سربالایی بدهد.

به گزارش تکناک، دوچرخه های برقی کوهستان جدید با نام های eBike Cross Performance و eBike Cross Performance EXC اساساً یکسان هستند، اما مدل دوم به صورت سفارشی ساخته شده و با رنگ‌آمیزی سفارشی در شش رنگ انتخابی در دسترس است، بنابراین برچسب قیمت بالاتری دارد.

این دوچرخه های برقی کوهستان با موتور 250 واتی Shimano EP-801 Mid-drive e-MTB پشتیبانی می شوند که حداکثر گشتاور 85 نیوتن متر (62.7 پوند فوت) را تولید می کند و سه سطح پدال کمکی را از طریق پروفایل کنترل برنامه اختصاصی خود ارائه می دهد.

digikala

برنامه دیگری نیز برای تنظیم دقیق حالت های مختلف حرکت وجود دارد تا امکان تغییر حداکثر 15 پارامتر پشتیبانی را فراهم کند. راه اندازی Shimano توسط یک باتری 630 وات ساعتی downtube تکمیل می شود.

هر دو مدل دوچرخه های برقی کوهستان با یک دنده 12 سرعته شیمانو XT Di2 عرضه می‌شوند و یک سیستم تعویض خودکار برای تعویض دنده‌ها بسته به سرعت و گشتاور دارند. علاوه بر این، یک سیستم اضافی تعویض دنده وجود دارد که امکان تعویض دنده را بدون پدال زدن فراهم می‌کند.

گفته می‌شود فریم کربنی که در سه اندازه ارائه می شود از طراحی خط سقف شیب‌دار خودروهای پورشه 911 و تایکان الهام گرفته است. هر دو مدل دوچرخه ها با چرخ‌های Crankbrothers Synthesis Enduro Carbon و لاستیک‌های Continental CrossKing تجهیز شده است. برای این مدل ها دو شاخه های تعلیق Fox 34 Float Factory  و Fox Float DPS Factory air shock در دسترس است و ترمزها هیدرولیک چهار پیستونی Magura MT7 هستند.

eBike Cross Performance دارای قیمت 14250 دلار آمریکا است، در حالی که نسخه EXC با قیمت 15350 دلار عرضه می شود. هر دو مدل در حال حاضر در فروش هستند.

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.