دو ویژگی شاخص تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3

نتایج اولیه بنچمارک‌های جدید تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 نشان دهنده ارتقای عظیم GPU و تقویت قوی CPU است.

به گزارش تکناک، اسنپدراگون 8 نسل 3 اکثریت پرچمداران نسل بعدی اندروید را تامین می کند و قرار است اواخر این ماه معرفی شود.

به نظر می رسد که چیپست پریمیوم یک سفر اولیه به AnTuTu داشته است، با این حال، نشان دهنده ارتقای عملکرد GPU قابل توجهی است.

کوالکام در طول این ماه، چیپست پرچمدار نسل بعدی خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 را عرضه خواهد کرد. با این حال، قبل از عرضه، این چیپست سفرهای متعددی به معیارهای مختلف داشته است که آخرین مورد از قابلیت های عملکرد SoC در AnTuTu را نشان می دهد.

به گفته Digital Chat Station، اسنپدراگون 8 نسل 3  بازیابی امتیاز کلی بیش از دو میلیون را در بنچمارک بدست می‌آورد. در بخش GPU، حدود 840 هزار امتیاز کسب می‌کند، در حالی که در بخش CPU حدود 440 هزار امتیاز را به دست می‌آورد.

این اعداد به یک ارتقاء نسلی قوی نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 3  تبدیل می شوند. به گفته رتبه‌بندی فعلی AnTuTu، به عنوان مثال، شیائومی 13در آزمون CPU حدود 390 هزار امتیاز و در آزمون GPU حدود 603 هزار امتیاز کسب می‌کند.

با در نظر گرفتن این موارد، به نظر می‌رسد اسنپدراگون 8 نسل 3 حدود 15درصد افزایش عملکرد در آزمون CPU و حدود 39درصد افزایش در آزمون GPU را نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه خواهد داد. به هر حال، انتظار می‌رود اسنپدراگون 8 نسل 2 در تاریخ 24 اکتبر رونمایی شود، بنابراین طولی نمی کشد تا اعداد رسمی اعلام شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.