رابط کاربری واتساپ تغییرات اساسی می کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط WABetaInfo ، واتساپ در حال ایجاد تغییراتی در رابط کاربری و عمدتاً بر منوی پیوست است.

به گزارش تکناک، واتساپ از نظر امکانات و امنیت همیشه در حال پیشرفت است. این پلتفرم پیام‌رسانی فوری محبوب جهان تقریباً هر هفته، گزینه جدیدی ارائه می‌کند.

واتساپ بیش از حد بر روی بهبود ویژگی‌ها متمرکز شده است و رابط کاربری آن ارتقا نیافته است. واتساپ بسیار رشد و پیشرفت کرده است و این مساله مطلوب کاربران است. با این حال، این شرکت با توجه به ارتقا‌های ارائه شده باید نگاهی دوباره به برخی از بخش‌های رابط کاربری خود بیاندازد.

به‌روزرسانی منوی پیوست در واتساپ

اخیرا شرکت واتساپ موارد زیادی به رابط کاربری اضافه نکرده است. اما بالاخره این مساله در شرف تغییر است و برخی تغییرات رابط کاربری در برخی از مهم‌ترین بخش های برنامه واتساپ ایجاد خواهد شد.

با توجه به عدم ایجاد تغییرات اخیری در منوی پیوست چت واتساپ، این قسمت ظاهر کمی قدیمی دارد و واتساپ در حال طراحی مجدد آن است و قصد ارائه آن با طراحی مدرن تری را دارد. ظاهر رابط کاربری جدید بسیار ساده تر و تمیزتر از ظاهر کنونی خواهد بود.

واتساپ اندازه آیکون‌ها را به منظور جابجایی آسان‌تر کاربران در رابط کاربری برنامه کاهش داده است. این تغییر همچنین باعث وجود فضای بیشتری در تب پیوست برای سایر ویژگی ها در صورت تمایل شرکت به افزودن دکمه جدید می‌شود. مطابق با تصویر بالا، رابط کاربری جدید همچنین شامل رنگ های روشن تر آیکون ها می شود. در طراحی فعلی اندروید گزینه‌ها دو رنگ دارند، اما در این به‌روزرسانی جدید آیکون‌ها به صورت تک رنگی و بسیار ساده خواهند بود.

واتساپ تاریخ انتشاری برای ارائه ویژگی های جدید اعلام نمی کند. با توجه به توسعه به روز رسانی جدید، احتمالا به زودی در نسخه بتا مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.