راه‌اندازی سریع برنامه‌ ها با لمس Pixel Launcher

رابط کاربری Pixel Launcher در حال حاضر در دسترس است و به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های خود را از طریق جستجو به سرعت راه‌اندازی کنید.

به گزارش تکناک، همانطور که پیشتر دیده بودیم،  رابط کاربریPixel Launcher  به شما اجازه می‌دهد که بدون نیاز به لمس صفحه، به جستجوی برنامه‌ها بپردازید و آن‌ها را به صورت سریع راه‌اندازی کنید. در نسخه قبلی Pixel Launcher، با استفاده از نوار جستجو در بالای صفحه برنامه، می‌توانستید با وارد کردن نام برنامه و فشردن دکمه Enter روی صفحه کلید مجازی، برنامه را فوراً راه‌اندازی کنید.

بعد از ادغام دو نوار جستجو، گوگل قابلیت مذکور را حذف کرد، اما در حال حاضر این قابلیت به صورت راه‌اندازی سریع، بازگشته است. این قابلیت برای اولین بار در بتای Android 13 QPR2 شناسایی و فعال شده است.

وقتی شما نام برنامه را در جستجوی یکپارچه Pixel Launcher وارد می‌کنید، برنامه به صورت برجسته نشان داده می‌ شود و با فشردن دکمه Enter روی صفحه کلید، برنامه بلافاصله باز می شود. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود، زیرا شما نیازی به حرکت انگشتان خود به بالای صفحه برای راه‌اندازی برنامه ندارید و همه کارها را می‌توانید از مکانی که انگشتان شما قرار دارند، انجام دهید. این ویژگی همچنین برای استفاده با یک دست مناسب است و در صورت استفاده از صفحه کلید فیزیکی مانند تبلت Pixel نیز راحت است.

در حال حاضر، ما تغییرات راه‌اندازی سریع را در Pixel 7 با Android 13 QPR2 و پچ امنیتی ماه می‌ مشاهده کرده‌ایم. با این حال، به نظر نمی‌رسد که این بروزرسانی به طور گسترده‌ای از سمت سرور عرضه شده باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.