ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot راه‌اندازی شد

مایکروسافت از ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot رونمایی کرد که از طریق پلتفرم تلگرام قابل دسترسی است.

به گزارش تکناک، این ربات، که استفاده از آن رایگان می‌باشد، نیازمند تأیید شماره تلفن متصل به حساب تلگرام کاربران است. .

با این حال، کاربران ایرانی با چالش‌هایی مواجه هستند زیرا ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot  از شماره‌های موبایل ایران پشتیبانی نمی کند. در نتیجه، کاربرانی که شماره‌های ایرانی خود را برای تأیید ارسال می‌کنند، با پیام “عدم دسترسی به ربات Copilot  در منطقه خود” روبرو می‌شوند.

ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot از زبان طبیعی برای ارائه پاسخ به موضوعات مختلف، از جستجوی اطلاعات گرفته تا نکات مسافرت، به‌روزرسانی‌های ورزشی و پیشنهاد فیلم استفاده می‌کند.

اگر هم‌اکنون برنامه تلگرام را روی دستگاه خود دارید یا قبلاً در وب تلگرام روی مرورگر خود وارد شده‌اید، روی این لینک کلیک کنید تا شروع به تعامل با ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot کنید. همچنین می‌توانید با تایپ کردن @CopilotOfficialBot در نوار جستجوی درون تلگرام، ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot را جستجو کنید.

ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot در حال حاضر در نسخه آزمایشی است و برای همه کاربران رایگان است.

ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot برای کارکردن درون برنامه تلگرام که روی پلتفرم‌های مختلفی از جمله ویندوز، مک‌او‌اس، اندروید و iOS در دسترس است، طراحی شده است.

اگر برنامه تلگرام روی دستگاه شما نصب شده باشد، باید بتوانید روی هر یک از این سیستم‌عامل‌ها از « ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot » استفاده کنید.همچنین  می‌توانید از مرورگر وب روی دستگاه خود برای تعامل با ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot در وب تلگرام استفاده کنید.

در حال حاضر ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot فقط از درخواست‌های چت متنی پشتیبانی می‌کند.

3 دیدگاه برای “ربات تلگرامی هوش مصنوعی Copilot راه‌اندازی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.