سامسونگ ربات پوشیدنی GEMS Hip را در مهرماه عرضه می‌کند؟

برنامه راه عرضه آزمایشی سامسونگ در ماه آگوست( مهرماه) برای ربات پوشیدنی GEMS Hip آن طور که انتظار می رفت پیش نرفته است.

برنامه عرضه آزمایشی ربات پوشیدنی GEMS Hip شرکت سامسونگ در ماه آگوست( مهرماه)  آن طور که انتظار می رفت پیش نرفته است.

به گزارش‌ تک ناک، سامسونگ ممکن است GEMS Hip را در آگوست ۲۰۲۲ عرضه کند، اما این ضرب الاجل نیز رو به پایان است و سامسونگ دو گوشی تاشو و دو ساعت هوشمند جدید را در Unpacked عرضه کرد اما خبر عرضه به صورت رسمی GEMS Hip هنوز جایی دیده نشده است.
البته یک گزارش جدید می گوید که این شرکت می تواند این ربات کمکی را قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه کند.
در این گزارش آمده است که سامسونگ ممکن است نسخه آزمایشی ماه آگوست خود را از دست داده باشد زیرا هنوز در مورد طراحی نهایی GEMS Hip تصمیم نگرفته است.
سامسونگ به چند دلیل این پروژه را با دقت و احتیاط دنبال می کند. یکی این است که GEMS Hip قرار است به عنوان یک دستگاه پزشکی طبقه بندی شود.

برنامه راه عرضه آزمایشی سامسونگ در ماه آگوست( مهرماه) برای ربات پوشیدنی GEMS Hip آن طور که انتظار می رفت پیش نرفته است.

مورد دیگر این است که ربات پوشیدنی GEMS Hip می‌تواند به محصول پیشرو در خط تولید محصولات روباتیک سامسونگ تبدیل شود، به این معنی که این شرکت می‌خواهد قبل از متعهد شدن به تولید انبوه، همه چیز را درست انجام داده باشد.
تعدا  عرضع اولیه ربات پوشیدنی GEMS Hip توسط سامسونگ می تواند شامل 50 هزار واحد باشد. صرف نظر از این، سامسونگ ربات پوشیدنی GEMS Hip  را در تاسیسات خود مونتاژ نخواهد کرد. طبق گزارش‌ها، اکثر قطعات توسط شرکت‌های کره‌ای مختلف تامین می‌شوند، در حالی که Intops – شرکتی که در تولید دستگاه‌های پزشکی و روبات‌ها تخصص دارد – مسئول مونتاژ نهایی GEMS Hip خواهد بود.
سامسونگ چند سالی است که GEMS Hip را در دست توسعه دارد. اسکلت پوشیدنی سامسونگ GEMS (برای کمک به راه رفتن )در CES به نمایش گذاشته شد و دستگاه گواهی ایمنی ISO 13482 را در سال 2020 دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.