غول ربات های چت هوش مصنوعی به بازار آمد

ChatALL یک ربات چت منحصر به فرد است که با تجمیع سایر ربات های چت هوش مصنوعی می تواند بهترین پاسخ ها را برای کاربران فراهم کند.

به گزارش تکناک، ربات های چت  هوش مصنوعی از جمله ChatGPT که توسط OpenAI توسعه داده شده است، در سال ۲۰۲۳ بسیار محبوب شده‌اند. با این حال، این ربات ها به طور کامل قابل اعتماد نیستند و افراد برای به دست آوردن بهترین پاسخ برای سوالات خود باید از چندین ربات چت مختلف استفاده کنند. این مسئله ممکن است آزاردهنده و زمان‌بر باشد. در اینجا، ChatALL  به کمک می‌آید.

این ربات چت جدید به شما امکان می‌دهد با ۱۷ ربات های چت هوش مصنوعی دیگر، از جمله ChatGPT، Bard، Alpaca، Vincuna و Claude، همزمان صحبت کنید. این بدان معناست که می توانید بهترین پاسخ را برای سوالات خود بدون نیاز به تغییر چت بات های مختلف دریافت کنید. در ادامه، جزئیات بیشتری آمده است.

ChatALL تا ۱۷ ربات چت را پوشش می دهد

ChatALL یک ربات هوش مصنوعی یا AI (Artificial Intelligence) چت است که قادر است پاسخ‌های  ربات های چت هوش مصنوعی مختلف را به شما نمایش دهد. این ربات توانایی ارسال سؤالات شما به بیش از ۱۰ چت بات محبوب، از جمله ChatGPT، GPT4، Bing، Bard، Claude، Wenxinyiyan، Xunfei Xinghuo و سایرین را به صورت همزمان دارد. سپس پاسخ آنها را به ترتیب برای شما ارائه می‌دهد. این بات به شما این امکان را می‌دهد که پاسخ‌ها را با یکدیگر مقایسه و بهترین پاسخ را برای سوالتان انتخاب کنید.

digikala

این یک برنامه چندمنظوره است که سه زبان چینی، انگلیسی و آلمانی را پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از ChatALL، کاربران به راحتی می‌توانند آن را با استفاده از بسته نصبی موجود در GitHub بر روی دستگاه‌های مک، ویندوز یا لینوکس خود نصب کنند.

ChatALL یک ربات چت با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که آن را از سایر ربات‌چت ها متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها شامل حالت سوال سریع، تاریخچه محلی گفتگو، قابلیت برجسته کردن و حذف پاسخ‌ها، حالت آفلاین خودکار برای ChatGPT، امکان فعال یا غیرفعال کردن هر بات در هر زمان، و انعطاف پذیری برای تغییر نمایش به حالت یک ستونی، دو ستونی یا سه ستونی است.

گزارش ITHome نشان می‌دهد که سان ژیگانگ نویسنده اصلی ChatALL است. او در یک شرکت آموزش آنلاین چینی، شریک است و دارای مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر از دانشگاه تکنولوژی Harbin است. همچنین، او در دانشکده علوم کامپیوتر به عنوان دانشیار فعالیت کرده است. بر اساس گفته ژیگانگ، بیشتر کد ChatALL با استفاده از GPT-4 تولید شده است. GPT-4 یک مدل زبان بزرگ چت‌بات است که توسط OpenAI توسعه داده شده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.