جزئیاتی باکیفیت از جدیدترین گوشی تاشو گوگل منتشر شد

گوشی Pixel Fold

استیو همرستوفر یا همان OnLeaks ، رندر هایی به وضوح 5K از گوشی تاشو گوگل(گوشی Pixel Fold )در وبلاگ کمتر شناخته شده Howtosolve به اشتراک گذاشته است.

به گزارش تکناک، همانطور که در گزارش‌های قبلی اشاره شد، این احتمالاً سومین ارائه پیکس تاشو پس از شروع و توقف توسعه Passport و Pipit توسط گوگل است.

همانطور که اشاره شد، طراحی آن آشنا به نظر می رسد، اما این رندرهای Pixel Fold بیان کننده ابعاد آن نیز است. همرستوفر ادعا می کند اندازه آن 158.7 x 139.7 x 5.7mm  (8.3 mm با احتساب برآمدگی دوربین عقب) در هنگام باز شدن خواهد بود. با استفاده از این معیارها، به نظر می رسد ضخامت آن در صورت تا شدن تا 14 میلی متر می تواند باشد.

طبق گزارش پیشین گوشی Pixel Fold طراحی نزدیک‌تری به Oppo Find N خواهد داشت. اما به نظر می‌رسد ابعاد فاش شده جدید نشان دهنده اولین دستگاه تاشو گوگل هنگام باز شدن، ظاهری میان Find N و Z Fold 4 داشته باشد. صفحه نمایش بیرونی آن نیز با 5.9 اینچ، اندکی بلندتر و عریض تر است.

سایر موارد قابل ذکر با توجه این رندرهای به روز شده Pixel Fold شامل تأیید حاشیه‌های های بالا و پایین و دربرگیرنده کل عرض نمایشگر داخلی می‌شود. همچنین انتظار وجود یک دوربین جلو 9.5 مگاپیکسل نیز می‌رود. همچنین می توان  پورت USB-C منفرد در لبه پایین سمت راست را به‌همراه پنج سوراخ کوچک در بالا (کنار آنتن mmWave ) و پایین را مشاهده کرد.

متأسفانه این رندرها اطلاعات بیشتری در مورد Pixel Fold ارائه نمی دهند. با این حال، این گزارش بر فرض استفاده از تراشه Tensor G2 و حداقل 12 گیگابایت رم است و بازه زمانی عرضه در می 2023 را پیشنهاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.