روش جدید یوتیوب برای پخش سریع ویدیوها

یوتیوب در حال آزمایش راهی برای کمک به تماشای ویدیوها با بیشترین سرعت ممکن است.

به گزارش تکناک، طبق اطلاعات منتشر شده از صفحه آزمایشات یوتیوب، این ویژگی امکان تنظیم سرعت پخش روی 2X با فشار طولانی روی پخش‌کننده ویدیو را فراهم می‌کند. در حال حاضر، مشترکین YouTube Premium می‌توانند در این آزمایش شرکت کنند.

این امکان یک ارتقای بزرگ محسوب می‌شود. در حال حاضر، افزایش سرعت پخش در یوتیوب با چند مرحله طولانی و آزاردهنده همراه است. در برنامه تلفن همراه، باید روی ویدیو ضربه و سپس از منوی سه نقطه playback speed را انتخاب و پس از آن از بین گزینه‌های مختلف، سرعت پخش ویدیو را روی گزینه‌ی مورد نظر تنظیم کرد.

مراحل این روند در نسخه تحت وب در موبایل و دسکتاپ تقریبا مشابه است. همچنین، در دسکتاپ، می‌توان با استفاده از کلید Shift و <>، سرعت پخش را بدون مراجعه به منوها افزایش یا کاهش داد. به نظر می‌رسد این ویژگی جدید تا حدی از تیک‌تاک الهام گرفته است: در این برنامه با فشار طولانی روی یک ویدیو، مجموعه ای از گزینه های مختلف از جمله منوی سرعت پخش نمایان می‌شود.

طبق اطلاعات صفحه آزمایشات Youtube، آزمایش فشار طولانی Youtube تا 13 آگوست(22 مرداد) در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر تنها مشترکین پریمیوم Youtube امکان بررسی آن را دارند.

دیگر کاربران نیز مشتاقانه منتظر ارائه این ویژگی پس از پایان آزمایش هستند. از دیگر ویژگی‌های درخواستی کاربران Youtube ارائه امکان تماشا ویدیوها با سرعت پخش بیش از 2X است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.