رونق مالی توییتر با انتصاب مدیرعامل جدید

به دنبال تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، GroupM، خطر بالای سرمایه‌گذاری در این پلتفرم رسانه های اجتماعی برای برندها را اعلام کرد، اما فایننشال تایمز معتقد است با انتصاب لیندا یاکارینو  به عنوان مدیرعامل جدید، نظر خود را تغییر داده است.

به گزارش تکناک، درک عقب نشینی GroupM از موضع خود بسیار ساده است. برخلاف ماسک که تا حدودی نامنظم به نظر می‌رسد، یاکارینو پیشینه‌ای قوی در تبلیغات دارد. وی رئیس سابق تبلیغات در NBCUniversal است.

بر اساس گزارش سه نفر از افراد آشنا با این مسائل، GroupM روز دوشنبه عنوان « high risk» را از توییتر حذف کرد. این حرکت باعث می شود مشتریان بیشتری تبلیغات برند خود را در این پلتفرم رسانه های اجتماعی از سر بگیرند.

این خبر برای توییتر نتایج خوبی همراه خواهد داشت زیرا این پلتفرم از نظر مالی با مشکلاتی روبرو بوده است و ماسک در تلاش برای یافتن راه‌هایی برای حل این مشکل تعداد کارمندان را کاهش و طرح اشتراک توییتر آبی را معرفی کرده است.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط یک فرد مطلع از این موضوع به فایننشال تایمز، GroupM از تغییر موضع خود تا زمان ساماندهی  تیم رهبری ارشد این پلتفرم توسط ماسک، خودداری کرده است.

همچنین به گفته این منبع، GroupM با همکاری با توییتر، از عدم ظهور تبلیغات با محتوای مشکل دار اطمینان حاصل کرده‌است. GroupM هنوز به طور علنی در مورد این موضوع صحبت نکرده است، بنابراین همه چیز ممکن است تغییر کند.

درآمد تبلیغات، مانند بسیاری از وب‌سایت‌ها، برای دوام توئیتر بسیار اهمیت دارد، زیرا اکثر کاربران مشترک توییتر آبی نیستند، اما همچنان از وب‌سایتی که باید برای منابع آن هزینه پرداخت شود، استفاده می‌کنند.

توئیتر همچنان به دنبال راه‌های دیگری برای کسب درآمد از شرکت است، در نتیجه کسب درآمد تبلیغاتی برای آن یک مزیت به حساب می‌آید. انتظار می‌رود لیندا یاکارینو در هفته‌های آینده نقش مدیرعاملی را از ماسک تحویل بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.