رونمایی از طرح مفهومی خودروی الکتریکی DarkRebel

برند اسپانیایی Cupra این هفته در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل در مونیخ، از خودروی مفهومی الکتریکی DarkRebel رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، این خودرو یکی از خودرو های مفهومی جالب توجه و زیبایی است که تاکنون دیده‌ایم و شرکت Cupra به طور همزمان نیت خود را برای ورود به بازار آمریکا اعلام کرد.

به طور واقع‌بینانه، این طراحی به حدی چشم‌نواز است که ممکن است یک روند جدید را رقم بزند شاید تنها مشکلی که باید بر آن غلبه کرد این باشد که که چقدر سریع خودرو آماده تولید می‌شود و چقدر از جذابیت طراحی برای آماده‌سازی برای تولید از دست خواهد رفت.

DarkRebel محصول بیش از 270,000 طرح ورودی از کاربران آنلاین Cupra است، ترکیبی از گونه‌های مختلف که به ستاره‌های باشگاه فوتبال بارسلونا مانند الکسیا پوتلاس، آنسو فاتی و دانیل بروهل می‌پردازد. ما قبلاً تلاش‌های مشابهی دیده‌ایم، مشاهیری که خودرو طراحی می‌کنند، اما DarkRebel واقعاً ظاهر خوبی دارد.

طراحی DarkRebel که از یک آینده الکتریکی حکایت می‌کند، به رنگی مانند جیوه‌ فریب‌آور نقاشی شده است. استراتژی روشنایی این خودرو خود به تنهایی یک هنر است. اگر لوگوی Cupra را تجزیه و تحلیل کنید، سه مثلث خواهید یافت؛ که این اساس طراحی چراغ‌های روز این خودرو است.

ستون مرکزی این خودرو که از قایق بادبانی الهام گرفته شده است، جلو و عقب را به طور یکپارچه به هم متصل می کند و بر جذابیت اسپرت DarkRebel تأکید می کند و سایه بنفش تیره آن به یک عصر بارانی بیشتر است و رنگ‌های آن بر اساس نور محیط تغییر می‌کند. لوگوی Cupra در سراسر چرخ کشیده شده است.

DarkRebel به طول 4.5 متر، عرض 2.2 متر و ارتفاع 1.3 متر (با باز کردن درها به 2.2 متر می‌رسد) اندازه گرفته است. این ابعاد بسیار مشابه با MG Cyberster جدید است.

جرج دیز، رئیس طراحی Cupra، به Autocar گفت که این خودرو نتیجه برندی است که می‌تواند “واقعاً رویا ببیند”، او گفت: این یک طراحی احساسی است، یک طراحی انسانی.”

CUPRA بخشی از گروه فولکس واگن است و بیشتر به عنوان بازوی با عملکرد بالای برند اسپانیایی SEAT شناخته می شود. نام “CUPRA” از “Cup Racing” مشتق شده است و اشاره ای به مشارکت موفقیت آمیز SEAT در ورزش های موتوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.